۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
تولید ۹ میلیون صافی دیالیز و فیستولای در سمنان/ صدور تجهیزات پزشکی به خارج از کشور
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان خبر داد:

تولید ۹ میلیون صافی دیالیز و فیستولای در سمنان/ صدور تجهیزات پزشکی به خارج از کشور

سمنان– مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان بابیان اینکه برخی واحدهای تولیدی تجهیزات پزشکی در سمنان امکان صدور محصولات خود به سایر کشورهای همسایه را دارند، گفت: یک واحد تولیدی تجهیزات پزشکی در سمنان آمادگی تولیدی ۹ میلیون صافی دیالیز و فیستولای را دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن آل‌بویه صبح پنجشنبه در بازدید از یک شرکت تولیدکننده تجهیزات یک‌بارمصرف پزشکی و صافی دیالیز در سمنان برای بررسی مشکلات این واحد تولیدی اظهار داشت: در صورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های کامل و بر اساس ظرفیت تولید طبق پروانه بهره‌برداری این شرکت آمادگی تولید چهار میلیون و ۵۰۰ هزار صافی دیالیز و همچنین چهار میلیون و ۸۰۰ هزار فیستولای شریانی- وریدی را دارد.

وی با اشاره به اینکه تولید دو میلیون و چهارصد هزار عدد بلادلاین از دیگر ظرفیت‌های این واحد تولیدی به شمار می‌رود، تصریح کرد: این واحد تولیدی علاوه بر رفع نیازهای داخلی با توجه به رعایت استانداردهای معتبر بین‌المللی در تولید، از قابلیت صدور محصولات به سایر کشورهای همسایه و آسیای میانه نیز برخوردار است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان بابیان اینکه تولید سوزن انتقال خون و لوله‌های رابط خون برای بیماران همودیالیز را از دیگر محصولات تولیدی این شرکت برشمرد و افزود: این مجموعه در زمینی به مساحت ۱۲ هزار مترمربع بناشده است.

آل‌بویه یادآور شد: این واحد تولیدی تحت لیسانس شرکتی سوئیسی طراحی و احداث‌شده است که مجهز به‌تمامی امکانات و فناوری‌های روز دنیا برای تولید صافی مطابق با استانداردها و معیارهای CE، FDA و TUV و همچنین منطبق با شرایط GMP است.

کد خبر: ۵۰٬۶۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha