۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
۹۰ واحد صنعتی قزوین به شبکه گازرسانی متصل شدند
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین:

۹۰ واحد صنعتی قزوین به شبکه گازرسانی متصل شدند

قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: با بهره برداری از فاز نخست گازرسانی به شهرک صنعتی لیا ۹۰ واحد صنعتی به شبکه گازرسانی متصل شدند.

به گزارش خبرنگار بازار، حمید رضا خانپور عصر چهارشنبه در مراسم بهره برداری از فاز یک گازرسانی شهرک صنعتی لیا که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: بهره برداری از فاز نخست شبکه گازرسانی به شهرک صنعتی لیا  بیش از ۹۰ واحد صنعتی این شهرک را تحت شبکه گازرسانی قرار می دهد.

وی بیان کرد: فاز نخست این طرح گازرسانی با اعتباری نزدیک به ۲ میلیارد تومان به طول ۱۰ کیلومتر اجرایی شده است که در فازهای بعدی اجرای این طرح مابقی واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در این شهرک به شبکه گازرسانی متصل می شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین اظهار کرد:  فاز بعدی این طرح با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیون تومانی و به طول  سه کیلومتر اجرایی می شود که پیش بینی می کنیم تا سال آینده به بهره برداری برسد.

خانپور افزود: در حال حاضر ۵۴۱ واحد صنعتی و تولیدی در این شهرک صنعتی که با مساحت ۷۰۰ هکتار اجرایی شده، در حال فعالیت است که گازرسانی به پارک این شهرک صنعتی می تواند بخش قابل توجهی از نیاز موجود در این بخش را ساماندهی کند.

وی گفت:  با اجرای این طرح صنعتگران و تولیدکنندگان این شهرک صنعتی به زیرساخت های اساسی تولید دسترسی پیدا می کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین تصریح کرد: همچنین طرح افزایش ظرفیت این شهرک صنعتی نیز در دست اجراست که با اعتباری ۴ میلیارد تومانی خط انتقالی ۲۰۰ متر و خط تغذیه یک کیلومتری اجرایی می شود.

خانپور اظهار داشت: تاکنون بیش از ۳ هزار شهرک و واحد صنعتی در استان قزوین از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند که با اجرای طرح های توسعه تعداد واحدهای متصل به شبکه گاز طبیعی افزایش پیدا می کند.

کد خبر: ۵۰٬۵۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha