۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
مصوبات ستاد تنظیم بازار لازم‌الاجرا است/ نظارت بر بازار با روش‌های هوشمند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی:

مصوبات ستاد تنظیم بازار لازم‌الاجرا است/ نظارت بر بازار با روش‌های هوشمند

تبریز- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: مصوبات ستاد تنظیم بازار، لازم الاجراست و تلاش برای اجرای هرچه بهتر این مصوبات باید جدی‌تر شود.

به گزارش خبرنگار بازار، علی جهانگیری ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان در محل استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به نقش مهم تصمیمات این ستاد در کنترل قیمت کالاهای اساسی و تامین نیازهای ضروری مردم، گفت: تمامی مصوبات ستاد باید به بهترین شکل ممکن اجرا شده و با متخلفان طبق ضوابط و قوانین، برخورد شود.

وی ادامه داد: مصوبات ستاد تنظیم بازار به منزله قانون بوده و هرگونه تخطی و تخلف در این مورد به افزایش مشکلات اقتصادی در جامعه، دامن زده و مردم را با مشکل مواجه می‌کند.

وی به برنامه‌ریزی دشمنان ایران اسلامی برای تضعیف اقتصاد کشورمان اشاره کرد و گفت: هنر مدیریت، مدیریت در شرایط سخت است و به امید خداوند و با وحدت و همدلی در بخش‌های مختلف، وضعیت فعلی را پشت سر خواهیم گذاشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی خواستار تشدید بازرسی‌ها برای مقابله با گران‌فروشی و احتکار کالاهای اساسی در استان شد و افزود: سازمان صمت و سایر دستگاه‌های مسئول باید از بازرسی‌های هوشمند و مستمر به جای روش‌های سنتی بازرسی استفاده کنند.

سامان‌دهی نانوایان و جلوگیری از فروش سهمیه آرد دولتی، تامین روغن مورد نیاز استان و بررسی عوامل کمبود آن و بررسی آخرین وضعیت قیمت گوشت قرمز و گوشت مرغ در استان از موضوعات مهمی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر: ۵۰٬۵۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha