۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
مرکز شبانه روزی فوریت‌های بررسی مشکلات صنایع قزوین افتتاح شد
با حضور مسئولان؛

مرکز شبانه روزی فوریت‌های بررسی مشکلات صنایع قزوین افتتاح شد

قزوین- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: مرکز شبانه روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه گذاری استان افتتاح شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین، عزیزالله افضلی در مراسم افتتاح مرکز شبانه روزی رسیدگی به فوریت های مشکلات واحدهای تولیدی گفت: در راستای فرمایش مقام معظم رهبری با توجه به شرایط جنگ اقتصادی که همه کشور درگیر آن است، قرار شد کارگروهی به صورت شبانه روزی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی در سازمان‌های صمت ایجاد بشود.

وی افزود: در این قرارگاه، همه دستگاه‌های عضو کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تکلیف دارند در راستای اجرای ماده ۶۱ قانون الحاق موادی به قانون رفع موانع تولید و ارتقای نظام مالی کشور حضور یافته و برای کمک به تولید وارد عمل شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: کار این مرکز، رسیدگی آنی به مشکلات و معضلات واحدهای تولیدی است و دستگاه‌های دیگر با محوریت استانداری باید در این رسیدگی و رفع موانع تولید همکاری داشته باشند.

افضلی افزود: همکاران ما در این مرکز در دو شیفت صبح و بعداز ظهر و تا پاسی از شب حضور خواهند داشت و راه ارتباطی ما با صنعتگران و تولیدکنندگان استان از طریق تلفن خواهد بود.

وی با بیان اینکه این مرکز طی ۲۴ ساعت قابلیت پیگیری مشکلات صنایع استان را دارد، افزود: ما طوری برنامه ریزی کرده ایم که بیشتری بهره گیری را از اینجوها و نهادهای مردمی استان داشته باشیم و بیشتر کار این مرکز بر دوش خانه صنعت و اتاق بازرگانی استان خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین افزود: از بقیه دستگاه‌ها هم درخواست داریم به زودی رابط دستگاه خود با مرکز را با یک شماره تلفن معرفی کنند تا بتوانیم در این مرکز، قدم بزرگی را در جهت تامین منافع جهش تولید واحدهای صنعتی استان برداریم.

کد خبر: ۵۰٬۳۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha