۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
مروری بر پرتفوی مهر ماه «شفا»
در کدال منتشر شد

مروری بر پرتفوی مهر ماه «شفا»

شرکت سرمایه‌گذاری شفادارو در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹، تنها خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۸ میلیارد و ۲۹۳ میلیون ریال سود کسب کرد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت سرمایه‌گذاری شفادارو با سرمایه یک هزار و ۱۷۹ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری شفادارو با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲ هزار و ۳۸۶ میلیارد و ۴۱۹ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۵۴ هزار و ۸۶۲ میلیارد و ۱۱۱ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۲۹ میلیارد و ۶۹۳ میلیون ریال به ۲ هزار و ۴۱۶ میلیارد و ۱۱۲ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری شفادارو نیز با کاهش ۷ هزار و ۶۸ میلیارد و ۵۰۷ میلیون ریال معادل ۴۷ هزار و ۷۹۳ میلیارد و ۶۰۴ میلیون ریال محاسبه شد.

شفا تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۳۳۶ میلیون ریال به مبلغ ۸ میلیارد و ۶۲۹ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۸ میلیارد و ۲۹۳ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری شفادارو طی دوره یک ماهه منتهی به مهر ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳۰ میلیارد و ۲۹ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر: ۵۰٬۲۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha