۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
نشت یابی ۶ هزار کیلومتر از خطوط تغذیه و شبکه توزیع گاز اردبیل
مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل مطرح کرد

نشت یابی ۶ هزار کیلومتر از خطوط تغذیه و شبکه توزیع گاز اردبیل

اردبیل- مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از نشت‌یابی ۶ هزار و ۵۳ کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه توزیع گاز این شرکت در شش ماهه نخست سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت گاز اردبیل، سردار اسماعیلی هدف از انجام عملیات نشت‌یابی را شناسایی و ثبت نقاطی که نشتی گاز دارند و اطلاع رسانی آن به تیم های کنترل و رفع  نشتی دانست و اظهار داشت: پس از شناسایی موارد نشتی، توسط تیم های نشت یابی، موارد نشتی و مخاطره آمیز در اسرع وقت به بهره برداری ناحیه گازرسانی اعلام، و واحدهای مربوطه در سریعترین زمان ممکن نسبت به رفع نشتی اقدام  می‌نمایند.

وی با توجه به لزوم تداوم خدمات گازرسانی و تامین مستمر گاز طبیعی برای مشترکان این مهم را منوط به شناسایی و کنترل نقاط مخاطره آمیز و رفع هرگونه نشتی های موردی و احتمالی برشمرد، گفت: در شش ماهه نخست امسال؛ بیش از ۶ هزار کیلومتر شبکه توزیع و خط تغذیه و بیش از ۱۳۷ هزار انشعاب مورد نشت یابی قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل با تأکید بر جدی گرفتن نشت گاز، به مشترکان توصیه کرد: به منظور حصول اطمینان از عدم وجود نشت گاز، لازم است مشترکان گاز خانگی سیستم های لوله کشی گاز داخلی منازل خود را حداقل شش ماه یکبار با کف صابون نشت یابی کنند.

اسماعیلی اظهار کرد: اهمیت به توسعه گازرسانی یک اولویت اساسی است و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم برایاتمام گازرسانی برای ما مهم و حیاتی است و درصدد هستیم در این زمینه به شکل موفق عمل کرده و گازرسانی را به ۱۰۰ درصد برسانیم.

کد خبر: ۵۰٬۲۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha