۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
مشکلات و موانع سرمایه گذاری در البرز با جدیت رصد و رسیدگی می شود
استاندار البرز:

مشکلات و موانع سرمایه گذاری در البرز با جدیت رصد و رسیدگی می شود

کرج- استاندار البرز گفت: حفظ و ایجاد حتی یک فرصت شغلی در استان اهمیت دارد از این رو با تشکیل کارگروه های تخصصی و حضور میدانی در واحدها، مسئولان مربوطه موظف و مامور به احصا، طرح و حل مشکلات و موانع تولید و صنعت البرز هستند.

به گزارش بازار به نقل از استانداری البرز، عزیزالله شهبازی با بیان این مطلب، افزود: البرز با داشتن بیش از سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی و همچنین فعالیت بیش از ۱۵۰ برند ملی، در حوزه تولید و صنعت شرایط حساسی دارد که به واسطه این امر باید با رصد دقیق، نسبت به ایجاد بسترها و زیرساخت های لازم اقدام کنیم.

شهبازی گفت: در این راستا طی دو سال اخیر شاهد تحولات شگرفی در ارتقاء زیرساخت های شهرک های صنعتی البرز بودیم که آغاز عملیات اجرایی اولین پست ۴۰۰ کیلو ولت در باغستان و اخذ موافقت برای اجرای دومین پست نیز در زکی آباد از جمله این اقدامات بود.

وی افزود: آغاز و سرعت بخشی به رینگ گازرسانی شهرک های صنعتی البرز از طریق پروژه انتقال گاز بویین زهرا_کرج و اخذ موافقت وزیر نیرو برای افزایش حق آبه البرز به میزان ۲۰ میلیون مترمکعب نیز قابل توجه است.

استاندار البرز اظهار کرد: ابتدای امسال پس از مدتها پیگیری و بسیج ملی و استانی موفق به اخذ موافقت هیات دولت برای رفع ممنوعیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری برای تمامی شهرک های صنعتی اشتهارد شدیم که یکی از دستاوردهای این اقدام معافیت های مالیاتی برای صنایع مستقر در شهرک ها بود.

شهبازی اضافه کرد: همچنین امسال توانستیم موافقت برای توسعه ۸۰۰ هکتاری شهرک صنعتی اشتهارد که اکنون به بهشت سرمایه‌گذاری تبدیل شده را دریافت کنیم.

وی گفت: با تمامی این اقدامات همچنان مجدانه درصدد رفع موانع تولید هستیم تا بواسطه این امر، شاهد پویایی بیش از پیش اقتصاد استان در مسیر تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید و به تبع آن افزایش بسترهای اشتغال باشیم.

شهبازی با بیان اینکه البرز قطب تولید دارو، مواد غذایی و لوازم یدکی خودرو است، افزود: جای خرسندی دارد که اکنون در شهرک صنعتی اشتهارد بنرها و آگهی های گسترده نیاز به نیروی کار نصب می شود و بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی استخدام های گسترده دارند.

وی گفت: ساماندهی لکه های صنعتی استان نیز آغاز شده و پس از ماهدشت و داشلیجه و شهرک صنفی شیخ آباد، این روند ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۵۰٬۱۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha