۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
مهلت ۱۰ روزه به فرمانداران تهران برای شناسنامه‌دار کردن انبارهای استان
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

مهلت ۱۰ روزه به فرمانداران تهران برای شناسنامه‌دار کردن انبارهای استان

تهران- گودرزی، معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران از مهلت ۱۰ روزه به فرمانداران تهران برای شناسنامه‌دار کردن انبارهای استان خبر داد و گفت: در هر جلسه ستاد مبارزه با قاچاق سه نفر از فرمانداران باید گزارش ارائه دهند.

حمیدرضا گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با تاکید بر ساماندهی و ثبت دقیق انبارهای کالا در سامانه جامع انبارهای تهران اظهار داشت: می بایست، انبارهای غیرمجاز در استان به سرعت شناسایی شوند و این امر در جلسه مبارزه با قاچاق کالا استان تهران که روز گذشته برگزار شد، مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از سوء استفاده سودجویان باید فهرست تمامی انبارهای موجود در تهران ثبت شود و بر همین اساس فرمانداران مکلف شدند، تا ظرف مدت ۱۰ روز کمیته ای در شهرستان‌های متبوع خود تشکیل دهند و اقدامات لازم برای ثبت و شناسنامه دار کردن انبارهای شهرستان خود اقدام کنند.

معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران با تاکید بر حمایت از تولید کالای داخلی گفت: مبارزه با قاچاق کالا از مهم ترین راه‌های حمایت از کالای تولید ایران است، که بر همین اساس در هر جلسه مبارزه با قاچاق کالا استان سه نفر از فرمانداران دعوت شده و گزارش عملکرد خود در خصوص مقابله با قاچاق کالا را ارائه می دهند.

گودرزی اولویت اول مقابله با قاچاق کالا را برای پوشاک و مواد غذایی دانست و گفت: البته نباید از اجناسی مانند شوینده ها و دیگر کالاهای قاچاقی که از بندرها به تهران آمده و در انبارهای استان دپو می شود، غافل شد و تمامی دستگاه‌ها، نهادها و ادارات مرتبط موظفند، با تمام توان و با نظارت مستمر از ورود کالای قاچاق به بازار جلوگیری کنند.

کد خبر: ۵۰٬۱۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha