۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸
برخورد با ۱۰۱ واحد صنفی نانوایی در اراک/ محموله روغن جامد در انبار متروکه کشف شد
مدیر بازرسی اتاق اصناف استان مرکزی:

برخورد با ۱۰۱ واحد صنفی نانوایی در اراک/ محموله روغن جامد در انبار متروکه کشف شد

اراک- زارع، مدیر بازرسی اتاق اصناف مرکز استان مرکزی از برخورد قانونی با ۱۰۱ واحد صنفی نانوایی در اراک خبر داد و گفت: یک محموله روغن جامد در انبار متروکه ای در مرکز استان کشف شده است.

مجید زارع در گفتگو با خبرنگار بازار، درخصوص بررسی بازار از لحاظ قیمت و سایر موارد نظارتی از تشدید بازرسی  در قالب گشت های مشترک در زمینه رعایت ساعت کاری، پخت نان و همچنین پروتکل های بهداشتی  خبر داد و اظهار داشن: در روز جمعه دوم آبان ماه ۹۹ این گشت انجام شد.

زارع در تشریح بیشتر جزئیات گفت: بازرسی از واحدهای صنفی خبازی در قالب گشت های مشترکی با  حضور مدیر بازرسی اتاق اصناف، مدیر کل غله، نماینده فرمانداری و اتحادیه خبازان  پیرامون نظارت بر رعایت ساعت کاری پخت نان و دستور العمل های بهداشتی صورت گرفت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تمامی واحد صنفی خبازی در سطح شهرستان ملزم به رعایت ساعت کاری پخت نان و  پروتکل های بهداشتی هستند تو در صورت عدم رعایت با آنها برخورد قانونی خواهد شد، افزود: طی بازرسی های صورت گرفته با ۱۰۱واحد صنفی به علت عدم رعایت ساعت کاری پخت نان برخورد قانونی صورت گرفت و سهمیه آرد مصرفی آنها نیز کاهش یافت.

مدیر بازرسی اتاق اصناف  مرکز  استان  مرکزی همچنین از کشف یک محموله  روغن  جامد  در یک  انبار  متروکه در اراک خبر داد و عنوان داشت: طی بررسی و رصدهای صورت گرفته توسط بازرسین اتاق  اصناف مرکز استان  مرکزی به همراه نماینده  پلیس مبارزه با  جرایم اقتصادی در  سطح  شهر اراک این مجموله کشف و همچنین یک دستگاه کامیون توقیف شد و موارد  مکشوفه به همراه عاملین جهت رسیدگی به مقامات دستگاه قضایی معرفی و تحویل شد.

کد خبر: ۵۰٬۰۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha