۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
برخی در پشت‌پرده‌ به افزایش قیمت خودرو دامن می‌زنند
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

برخی در پشت‌پرده‌ به افزایش قیمت خودرو دامن می‌زنند

اردبیل - موسوی، نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: افزایش قیمت‌هایی که در بازار وجود دارد فقط مربوط به شرکت‌های خودروسازی نیست بلکه برخی در پشت پرده به افزایش قیمت خودرو دامن می‌زنند.

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در حال حاضر شرکت‌های خودروسازی به عنوان افراد توانمند هستند که در راستای ارتقای تولید داخلی گام برمی‌دارند و سبب جایگزینی تولیدات داخلی به جای تولیدات خارجی می‌شوند.

وی با اشاره به این که افزایش قیمت‌هایی که در بازار وجود دارد فقط مربوط به شرکت‌های خودروسازی نیست، بیان کرد: کاملاً مشهود است که برخی در پشت پرده به افزایش قیمت خودرو دامن می‌زنند و باید نظارت‌ها و بازرسی‌ها در این زمینه و ایجاد بازار سیاه تشدید شود.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: این افراد سوءاستفاده‌گران اقتصادی هستند که به عنوان مخل آرامش مردم در همه جا حضور دارند و با دلالی و ماهی گرفتن از آب گل‌آلود سبب افزایش مشکلات اقتصادی کشور می‌شوند که باید به عنوان متخلف اقتصادی دستگیر شوند.

موسوی ادامه داد: در حال حاضر مجلس به عنوان یک محرک برای بهبود وضعیت معیشتی مردم برنامه‌های اساسی در پیش رو دارد که در این زمینه تمام تلاش و اهتمام خود را برای کنترل وضعیت موجود به کار می‌گیرد و تدابیر اساسی در این زمینه خواهد اندیشید.

وی اظهار کرد: تمام تلاش و جدیت ما بر این است که بتوانیم از نابسامانی بازار در وضعیت کنونی جلوگیری کنیم که خوشبختانه در روزهای اخیر نیز تا حدودی این هرج و مرج‌ها آرام‌تر شده و بازار سکه و خودرو نسبتاً متعادل‌سازی شده است.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: این افزایش قیمت خودروها که در بازار وجود دارد، دست شرکت سایپا و یا مدیرعامل نیست، بلکه عوامل متعددی وجود دارد که به این افزایش قیمت ها و نابسامانی ها دامن می زند.

کد خبر: ۴۹٬۹۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha