۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
۱۲۰۰ اسب بخار با طعم آلمانی
نگاهی به مرسدس بنز ای ام جی وان

۱۲۰۰ اسب بخار با طعم آلمانی

مرسدس بنز ای ام جی وان دارای یک پیشرانه شش سیلندر با آرایش وی (V) شکل با حجم ۱.۶ لیتر است. این پیشرانه مجهز به توربو الکتریکی بوده و از قوای محرکه هیبریدی است. این خودرو می‌تواند در حالت ترکیبی ۱۲۰۰ اسب بخار نیرو را تولید و به سر چرخ‌ها انتقال دهد.

بازار؛ گروه خودرو: در چند روز گذشته تولید خودرو جدید مرسدس بنز یا همان ای ام جی وان بسیار اخبار چالشی به همراه داشته است. این خودرو دارای یک پیشرانه شش سیلندر با آرایش وی شکل با حجم ۱.۶ لیتر است. این پیشرانه مجهز به توربو الکتریکی بوده و از قوای محرکه هیبریدی است. با تمام این قوای محرکه این خودرو می‌تواند در حالت ترکیبی ۱۲۰۰ اسب بخار نیرو را تولید و به سر چرخ‌ها انتقال دهد.

شرکت خودروسازی مرسدس بنز برای رقابت با سایر خودروسازان، ای ام جی وان را طراحی و تولید کرده است. هرچند که این خودرو هنوز در مرحله تغییر و تکامل است، اما هایپر کار بنز رقبا را با فناوری‌ها و طراحی‌های جدید به چالش می‌کشد. در این خودرو برای بهبود شرایط آیرودینامیکی مطابق نیروی تولیدی خودرو، باله بزرگ در عقب خودرو تعبیه شده که پایداری را جهت حرکت بهبود می‌دهد. هرچند که مرسدس بنز تلاش کرده این اسپویلر را به صورت فعال روی این خودرو قرار دهد، تا ضریب پایداری افزایش یابد. نکته‌ای که در طراحی این خودرو نظر مخاطبان را به خود جلب کرده است، وجود چهار لوله اگزوز در این خودرو است. این خودرو می‌تواند نشان از توسعه سرعت به لطف قوای الکتریکی در بین خودروسازان در سال ۲۰۲۱ باشد.

کد خبر: ۴۹٬۹۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha