۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
رایزنی با شستا برای سرمایه‌گذاری در حوزه معادن اردبیل
رئیس سازمان صمت اردبیل خبر داد

رایزنی با شستا برای سرمایه‌گذاری در حوزه معادن اردبیل

اردبیل- صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل از رایزنی با شرکت صدر تامین از هلدینگ‌های شستا برای سرمایه‌گذاری در میادین معدنی استان خبر داد.

رامین صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: نشستی را با مدیران شرکت صدر تامین از هلدینگ‌های شستا داشتیم تا بحث واگذاری محدوده‌های مس و سایر مواد معدنی از جمله ید و باریت را در این استان مطرح کنیم.

وی با بیان اینکه این نشست با همراهی مشاور استاندار اردبیل نتایج خوبی را به همراه داشت، خاطرنشان کرد: مذاکرات ثمربخشی را با شرکت صدر تامین انجام دادیم و مقرر شد مدیران و کارشناسان این شرکت طی هفته جاری با حضور در اردبیل موارد را به صورت میدانی بررسی کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل افزود: بعد از بررسی‌های میدانی امیدواریم در یک توافق مناسب بتوانیم عملیات واگذاری را به این شرکت نهایی کرده و کار استخراج و اکتشاف به سرعت شروع شود.

صادقی بیان کرد: بعد از بازدید مدیران و کارشناسان شرکت صدر تامین از استان جلسه‌ای در اردبیل برگزار خواهد شد تا جزئیات بیشتر مورد بررسی و توافق قرار گیرد.

وی از برگزاری جلسه نهایی برای تصمیم‌گیری قطعی در این زمینه در تهران خبر داد و گفت: نتایج به دست آمده از این بررسی‌ها و توافق طرفین به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید.

راه‌اندازی مرکز فوریت‌های رفع مشکلات واحدهای تولیدی در اردبیل
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل از افتتاح مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و سرمایه‌گذاری در استان اردبیل خبر داد.

صادقی اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوع تولید و جذب سرمایه‌گذاران و ضرورت پیگیری سریع مسایل و مشکلات واحدهای صنعتی، تولیدی و اقتصادی قرار شد مرکز فوریت‌های حل مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری در استان اردبیل راه‌اندازی شده تا گام‌های موثری در این حوزه برداشته شود.

وی افزود: در این مرکز شبانه‌روزی سعی بر بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و پیگیری فوری برای حل مشکلات واحدهای تولیدی استان در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل ادامه داد: با تاکید مسئولان کشوری و وزیر صمت قرار است به پشتوانه قانونی و در قالب ماده 6 قانون رفع موانع تولید فضای رقابت‌پذیر در این عرصه شکل گیرد.

صادقی بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا مشکلات واحدهای تولیدی در کوتاهترین زمان ممکن رسیدگی و تصمیمات مناسب گرفته شود.

وی اظهار کرد: این مرکز در صورت اهتمام جدی دستگاه‌های عضو ستاد تسهیل می‌تواند به مهمترین عامل محرک در تحقق شعار سال یعنی جهش تولید تبدیل شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل افزود: امیدواریم با حل و فصل مشکلات و رفع موانع از پیش پای واحدهای تولیدی در حوزه‌های صنعتی و سرمایه‌گذاری تحول واقعی را شاهد باشیم.

کد خبر: ۴۹٬۷۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha