۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
 ۲۱۵ هزار و ۳۸۷ عدد ماسک در فروشگاه های زنجیره ای زنجان توزیع شد
رئیس سازمان صمت زنجان:

۲۱۵ هزار و ۳۸۷ عدد ماسک در فروشگاه های زنجیره ای زنجان توزیع شد

زنجان- فغفوری، رئیس سازمان صمت زنجان،با بیان اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان نسبت به تامین اقلام بهداشتی و ماسک مشکلی ندارد، گفت: تنها طی یک هفته گذشته ۲۱۵ هزار و ۳۸۷ عدد ماسک درفروشگاههای زنجیره ای استان توزیع شده است. 

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان نسبت به تامین اقلام بهداشتی و ماسک مشکلی ندارد، گفت: تنها طی یک هفته گذشته ۲۱۵ هزار و ۳۸۷ عدد ماسک درفروشگاههای زنجیره ای استان توزیع شده است. 

وی اظهار کرد: در حال حاضر ماسک هزار تومانی به وفور دراستان وجود دارد و به هر اندازه که نیاز باشد به فروشگاههای زنجیره ای ترزیق می کنیم. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، گفت: ماسک هزار و ۳۰۰ تومانی هم در ۱۴۰ داروخانه استان به وفور وجود دارد و مردم نگاران نباشند. 

فغفوری  با بیان اینکه در روز ۸۰۰ هزار ماسک در استان تولید می شود، تصریح کرد: استان  توان ارسال ماسک به سایر استانها را هم دارد چرا که در تولید ماسک به خود کفایی لازم رسیدیم. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار عدد ماسک در انبارهای استان ذخیره شده است، تصریح کرد: در حال حاضز ۱۲ واحد تولید کننده ماسک دراستان فعال است و فنی و حرفه ای استان هم درتولید ماسک کمک کار خوبی است. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، گفت: دراستان هم هفت واحد تولیدی مواد شوینده و ضدعفونی کننده  فعالیت می کند. 

کد خبر: ۴۹٬۶۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha