۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳
استان اردبیل در مسیر رشد و توسعه قرار می گیرد
نائب رئیس مجلس:

استان اردبیل در مسیر رشد و توسعه قرار می گیرد

اردبیل- نیکزاد، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با همکاری‌های همه‌جانبه درصدد هستیم هر چه سریع‌تر استان اردبیل را در مسیر رشد و توسعه قرار دهیم و یکی از اهداف اصلی خود را که ارائه خدمات به مردم است محقق کنیم.

علی نیکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در راستای تعیین تکلیف پادگان ارتش و باغ شریعت اقدامات و رایزنی‌های لازم انجام یافته و در این زمینه اجرای طرح‌های مختلف در دستور کار قرار گرفته است که امیدواریم بتوانیم در این زمینه در راستای تملک اراضی و تعیین تکلیف وضعیت آن اقدام کنیم.

وی با اشاره به این که ۶۵ میلیارد ریال اعتبار به حساب شهرداری اردبیل واریز شده است بیان کرد: اجرای طرح‌های مختلف برای رسیدگی به وضعیت شهری و نیز تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه برای ما یک اولویت اساسی و مهم است.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در راستای رسیدگی به وضعیت مناطق محروم عدالت آباد و ایران‌آباد نیز اقدامات اساسی انجام شده است و در این زمینه تسهیل‌گری سکونتگاه‌های غیررسمی در حال انجام است که این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت است.

نیکزاد بیان کرد: در این زمینه نیز اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته تا با ارائه خدمات در مناطق محروم شهری اقدامات لازم را انجام داده و با همکاری و مشارکت‌های همه‌جانبه به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

وی اظهار کرد: احداث پل قدس اردبیل و نیز بزرگراه سرچم - اردبیل تکمیل شده و خوشبختانه با همکاری‌های همه‌جانبه درصدد هستیم هر چه سریع‌تر استان اردبیل را در مسیر رشد و توسعه قرار دهیم و یکی از اهداف اصلی خود را که ارائه خدمات به مردم است محقق کنیم.

کد خبر: ۴۹٬۵۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha