۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
ارزش دادوستد معاملات روزانه بورس همدان ۷ درصد افزایش یافت
مدیر بورس منطقه‌ای همدان:

ارزش دادوستد معاملات روزانه بورس همدان ۷ درصد افزایش یافت

همدان - حسن زاده؛ مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت: متوسط ارزش دادوستد روزانه بورس همدان در مهرماه ۵۲۶ میلیارد و ۱۳ میلیون و ۱۷۳ هزار و ۵۵۰ ریال بوده که نسبت به شهریورماه، ۷ درصد افزایش داشته است.

کامران حسن زاده در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: مهر ماه امسال تعداد ۷۸۳ میلیون و ۵۲۹ هزار و ۹۱۵ سهم متعلق به ۳۴۵ شرکت در بورس همدان مبادله شد.

وی گفت: ارزش این سهام ۱۱ هزار و ۴۶ میلیارد و ۲۷۶ میلیون و ۶۴۴ هزار و ۵۵۸ ریال بود که در تالار بورس منطقه ای استان همدان دادوستد شد .

مدیر بورس منطقه‌ای همدان اضافه کرد: ۶۲ درصد معاملات بورس همدان در مهرماه امسال مربوط به خرید سهام و ۳۸ درصد مربوط به فروش سهام بوده است.

حسن زاده ادامه داد: بر این اساس و با توجه به ۲۱ روز کاری فعالیت تالار بورس منطقه ای استان همدان در این ماه، متوسط ارزش دادوستد روزانه ۵۲۶ میلیارد و ۱۳ میلیون و ۱۷۳ هزار و ۵۵۰ ریال بوده که نسبت به شهریورماه، هفت درصد افزایش داشته است.

وی گفت: در مهرماه شرکت های بانک گردشگری، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و ایران خودرو به ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان اضافه کرد: شاخص کل بورس در پایان مهر ماه معادل یک میلیون و ۴۱۲ هزار و ۳۱۵  واحد بود که نسبت به ماه گذشته، ۱۸۲ هزار و ۸۰۵ واحد کاهش یافت.

حسن زاده گفت: شاخص کل فرابورس نیز با ۶۲۹ واحد کاهش به ۱۶ هزار و ۹۷۰  واحد رسید.

کد خبر: ۴۹٬۵۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha