۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
دوام واحدهای تولیدی در بازار مستلزم استفاده از نوآوری است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی:

دوام واحدهای تولیدی در بازار مستلزم استفاده از نوآوری است

تبریز- مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر استفاده از فناوری‌های روز در تولید و صنعت، گفت: علاج کشور در نوآوری است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، حسین فتحی روز شنبه در بازدید از شرکت شیر پگاه آذربایجان شرقی با بیان نقش مهم محصولات لبنی در ایجاد زنجیره ارزش در جامعه اظهار کرد: شرکت های تولیدی محصولات لبنیاتی در سلامت جامعه نقش اساسی ایفا نموده و در ایجاد اشتغال پایدار و توسعه مشاغل پائین دستی در اقتصاد کلان و خرد از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است.

فتحی با اشاره به ضرورت نوآوری در تولید محصولات لبنی گفت: چرخه عمر کسب و کارها و محصولی که تولید می شود، برای رسیدن به اوج بلوغ در بازار یا سود، زمانی اتفاق می افتد که به نوآوری برسد، در غیر این صورت به نقطه سر به سر و موجب افول و مرگ محصول منجر خواهد شود و اگر به نوآوری برسد با ایجاد ارزش در جامعه از نظر اقتصادی، مسیر پیشرفت را طی خواهد کرد.

وی با بیان مولفه های مهم نوآوری و بازار افزود: باید مهارت افزایی برای تولید محصول معطوف به بازار،نوآوری در محصول و کیفیت بسته بندی ،نوآوری در فرایندها و نوآوری در مدیریت و فرهنگ سازمانی را نهادینه کرده و ارتقا دهیم.

کد خبر: ۴۹٬۵۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha