۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
۱۸ واحد تولیدی راکد در زنجان شناسایی شد
رئیس سازمان صمت زنجان:

۱۸ واحد تولیدی راکد در زنجان شناسایی شد

زنجان- رئیس سازمان صمت زنجان با بیان اینکه در سالجاری با کمک دستگاه قضائی استان ۱۸ واحد تولیدی تعطیل شناسایی شد، گفت: از این تعداد ۹ واحدتولیدی با مساعدت دستگاه قضایی وارد چرخه فعالیت شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، ناصر فغفوری صبح شنبه در آئین راه اندازی مجدد چند واحد تولیدی در محل یک شرکت تولید کننده کیت‌های آزمایش کرونا در جمع خبرنگاران، گفت: دستگاه قضائی استان نسبت به فعال کردن واحدهای تولیدی راکد در استان از اول سال با برنامه وارد عرصه شده است.

وی با بیان اینکه در سالجاری دستگاه قضائی استان ۱۸ واحد تولیدی تعطیل را شناسایی کرده است، اظهار کرد: از این تعداد ۹ واحدتولیدی با مساعدت دستگاه قضایی وارد چرخه فعالیت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه تاکنون ۳۴ جلسه کمیته فرعی اقتصاد مقاومتی و ۲۲ مورد بازید از واحدهای تولیدی و صنعتی استان انجام گرفته است، گفت: جلسات این ستاد در خود واحدهای تولیدی مشکل دار استان تشکیل شده و مشکلات مورد بررسی قرار می‌گیرد و عمده مشکل این واحدها از طرف بانک بوده است.

فغفوری ابراز داشت: ستاد اقتصاد مقاومتی در سطح کشور و به تبع در استان زنجان برای فعال کردن واحدهای تولیدی تشکیل شده  و تاکنون توفیقات خوبی هم کسب شده است.

وی تصریح کرد: دادگستری زنجان طبق منویات مقام رهبری در راستای تحقق شعار سال مسیر خود را مشخص کرده است. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان افزود: امسال هم با تدابیر لازم واحدهای تولیدی را که توسط بانک تعطیل و تملک شدند را دادگستری استان شناسایی خواهد کرد.

کد خبر: ۴۹٬۵۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha