۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
لایحه مدیریت یکپارچه شهری به زودی تقدیم مجلس می‌شود
معاون وزیر کشور:

لایحه مدیریت یکپارچه شهری به زودی تقدیم مجلس می‌شود

اردبیل- جمالی نژاد، معاون عمرانی وزیر کشور با بیان اینکه لایحه مدیریت یکپارچه شهری به زودی تقدیم مجلس خواهد شد، گفت: امیدواریم لایحه دولت هر چه سریعتر در کمیسیون‌های تخصصی بررسی و در صحن علنی مورد تصویب قرار گیرد.

مهدی جمالی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: لایحه مدیریت یکپارچه شهری هم اکنون در کمیسیون کلانشهرها در حال بررسی است و با نهایی شدن این لایحه و بررسی در دولت تقدیم مجلس خواهد شد تا به تصویب برسد.

وی تصریح کرد: همسو با این لایحه مجلس طرحی را آماده بررسی دارد ولی امیدواریم لایحه دولت هر چه سریعتر در کمیسیون‌های تخصصی بررسی و در صحن علنی مورد تصویب قرار گیرد.

معاون عمرانی وزیر کشور گفت: در برنامه چهارم، پنجم و ششم توسعه بر اجرای مدیریت یکپارچه شهری تاکید شده و ما نیز تلاشمان را انجام می‌دهیم تا این امر تا پایان دولت دوازدهم اتفاق بیفتد.

جمالی‌نژاد نگاه نو شهرداری‌ها را به عنوان یک رویکرد تحول‌آفرین یادآور شد و افزود: در کنار اقدامات معمول، انتظار می‌رود در سال جهش تولید شهرداری‌ها نیز با نگاهی متفاوت به تحقق جهش کمک کنند که این امر با ایجاد تحول در مناطق مختلف شهرها و روستاها امکان‌پذیر خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: جهش فقط در حوزه تولید نیست بلکه دهیاری‌ها و شهرداری‌ها با نگاه جدید، نو و خلاق می‌توانند اتفاقات مؤثری را در مناطق خود انجام دهند که قطعا با پشتیبانی، حمایت، هدایت و نظارت مجموعه‌های اجرایی تحقق این امر امکان‌پذیر خواهد بود.

معاون عمرانی وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: ما از جهت کمک‌های لجستیکی، مالی و ریالی در کنار شهرداری‌ها هستیم ولی امیدواریم با نگاه نو و خلاقانه کارهای موثر و راهگشا در شهرها و روستاها انجام شود.

وی بیان کرد: استان اردبیل که همواره به عنوان یک خطه مکتب‌ساز و پیشرو در حوزه تحول مطرح است، قطعا در پیشبرد امور ارائه‌دهنده الگوهای برتر به کشور خواهد بود و وزیر کشور حمایت و همراهی خود را از مجموعه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها همواره اعلام کرده است.

جمالی‌نژاد اظهار کرد: شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر از تسهیلات مناسب، تأمین قیر مورد نیاز و کمک‌های مالی در اجرای پروژه‌های عمرانی بهره خواهند برد و امیدواریم در اردبیل نیز این کار به شکل مؤثر به انجام برسد.

کد خبر: ۴۹٬۵۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha