۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
دلیل افزایش قیمت گوشت تعیین نشدن نرخ دام زنده است
مدیرعامل کشتارگاه صنعتی تبریز:

دلیل افزایش قیمت گوشت تعیین نشدن نرخ دام زنده است

تبریز- مدیرعامل کشتارگاه صنعتی تبریز گفت: دلیل اصلی افزایش قیمت گوشت قرمز در این کلانشهر مربوط به عدم تعیین قیمت دام زنده از سوی نهادهای مرجع است.

به گزارش بازار، کریم قدرتی افزود: متاسفانه طی روزهای اخیر و به دنبال افزایش قیمت سایر اقلام مصرفی و مورد نیاز مردم، قیمت گوشت قرمز نیز در آذربایجان شرقی و به خصوص تبریز افزایش یافت که در تلاش هستیم با رایزنی و تشکیل جلسات فوری با ستاد تنظیم بازار و نیز صنوف مربوطه مانع از افزایش قیمت ها شویم.

وی اظهار داشت: طی هفته های اخیر کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز به عنوان بزرگترین و مجهزترین کشتارگاه آذربایجان شرقی و شمال غرب کشور بارها خواستار تعیین نرخ دام زنده سبک و سنگین از سوی مراجع ذی صلاح شده است که متاسفانه تاکنون در این خصوص اقدامی صورت نگرفته است.

قدرتی با بیان اینکه توزیع گوشت قرمز در تبریز و کشتار روزانه دام سبک و سنگین در این مجموعه طبق روال روزها و ماه های قبل همچنان ادامه دارد، یادآور شد: در این زمینه علاوه بر نهادهای نظارتی، نیروهای بازرسی کشتارگاه صنعتی تبریز بر نحوه توزیع گوشت قرمز در سطح شهر نظارت کامل دارند.

وی با تاکید بر اینکه گران فروشی گوشت قرمز باید توسط نهادهای مسئول پیگیری و با آن برخورد شود، از برگزاری نشست مشترک بین کشتارگاه صنعتی، سازمان صمت و اتحادیه قصابان تبریز جهت بررسی ابعاد مختلف گران تر شدن قیمت گوشت قرمز خبر داد.

کد خبر: ۴۹٬۴۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha