۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷
۴۰ تن گوشت مرغ در زنجان توزیع می‌شود
استاندار زنجان:

۴۰ تن گوشت مرغ در زنجان توزیع می‌شود

زنجان- استاندار زنجان با بیان اینکه ۴۰ تن گوشت مرغ در استان توزیع خواهد شد، گفت: این میزان مرغ باید نیاز استان را تامین کند.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح‌الله حقیقی بعدازظهر جمعه در جلسه ستاد تنظیم بازار زنجان در محل استانداری، با بیان اینکه تنها راه قطع زنجیره کرونا رعایت بهداشت فردی و اجتماعی است، گفت: خانواده‌ها این بیماری را جدی گرفته و نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه همه واحدهای تولیدی، صنوف و اقشار مختلف جامعه باید از منزل تا منزل از ماسک استفاده کنند، اظهار کرد: در این رابطه باید ستاد کرونای استان تدابیر لازم را مد نظر قرار دهد.

استاندار زنجان، با بیان اینکه هیچ واحدی حق ارائه خدمت به افراد فاقد ماسک  را ندارد، گفت: در غیر این صورت با واحد یا مرکز خدمت ‌دهنده متخلف برخورد می‌شود چرا که کرونا با کسی شوخی ندارد.

حقیقی همچنین تاکید کرد: ۴۰ تن گوشت مرغ در زنجان توزیع خواهد شد و باید نیاز استان تامین شود و با افرادی که با این موضوع مشکل دارند برخورد می شود.

وی با بیان اینکه ما در مقابل مردم نباید با کسی مسامحه کنیم و شرایط امروز جامعه عادی نیست، ابراز داشت:  تا زمانی که ۴۰ تن گوشت مرغ در استان توزیع نشود مجوز قطعه‌بندی و خروج از استان داده نخواهد شد. 

استاندار زنجان، با بیان اینکه در زمینه گندم و روغن هیچ مشکلی در استان وجود ندارد، افزود: اگر مشکلی وجود دارد باید جای دیگری مشکل را پیدا کرد.

حقیقی با بیان اینکه در زمینه توزیع مرغ و تخم‌مرغ مشکلی در استان وجود ندارد، تصریح کرد: همه اصناف باید قیمت‌گذاری یکسان داشته باشند.

وی افزود: اولویت اصلی توزیع مرغ و اقلام اساسی با مناطق محروم است و  مسولان ذی ربط بر این امر جدی باشند.

استاندار زنجان بر لزوم قیمت‌گذاری از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان تاکید کرد و گفت: قیمت باید در همه مناطق یکسان بوده و تغییر قیمتی مشاهده نشود.

کد خبر: ۴۹٬۳۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha