۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹
بیکاران مهارت ندارند/ ضرورت تحقق شعار هر شاغل، یک مهارت
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی:

بیکاران مهارت ندارند/ ضرورت تحقق شعار هر شاغل، یک مهارت

تبریز- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: افراد فاقد مهارت، توان کافی و تخصص لازم برای اشتغال را ندارند و بر همین اساس باید هر فرد شاغلی در استان، مهارت‌های لازم برای همان کار را دارا باشد.

به گزارش بازار، علی جهانگیری امروز در جلسه شورای توسعه مهارت استان، اظهار داشت: مهارت آموزی، صرفا منحصر به حوزه صنعت و تولید نیست بلکه شامل تمام بخش‌های خدماتی، اقتصادی، اجتماعی، کشاورزی و حتی فرهنگی می‌شود.

وی با تاکید بر برگزاری منظم و مستمر جلسات شورای توسعه مهارت استان، خواستار همکاری تمام دستگاه‌های عضو این شورا برای اجرای مصوبات شد و ادامه داد: از سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز انتظار داریم توجه بیشتری نسبت به رفع مشکل مالی پروژه‌های مصوب این ستاد داشته باشد.

جهانگیری با اشاره به مزایای توسعه مهارت آموزی در بخش‌های مختلف، اظهار داشت: باید بتوانیم میزان مهارت در افراد شاغل را هم افزایش داده و شعار " هر شاغل، یک مهارت" را در استان محقق کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: افراد فاقد مهارت، توان کافی و تخصص لازم برای اشتغال را ندارند و بر همین اساس باید هر فرد شاغلی در استان، مهارت‌های لازم برای همان کار را دارا باشد.

روند راه‌اندازی مرکز آموزش هتل‌داری و قطب گردشگری استان و واگذاری آن به بخش خصوصی، تسریع در ایجاد زنجیره ارزش کیف، کفش و مصنوعات چرمی و آخرین وضعیت ایجاد بانک اطلاعاتی استادکاران مهارتی استان در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر: ۴۹٬۳۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha