۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳
آغاز توزیع مرغ کیلویی ۱۴ هزار تومان در آذربایجان‌شرقی
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان آذربایجان‌شرقی خبر داد

آغاز توزیع مرغ کیلویی ۱۴ هزار تومان در آذربایجان‌شرقی

تبریز- مدیرکل پشتیبانی امور دام استان آذربایجان‌شرقی از توزیع ۸۰۰ تن مرغ منجمد با هدف تنظیم بازار در استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی، کریم صدیقیان اظهار داشت: اداره‌کل پشتیبانی امور دام استان آذربایجان‌شرقی طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار، برای تعادل‌بخشی به قیمت مرغ روزانه این میزان گوشت مرغ منجمد را از طریق شبکه‌های توزیعی ستاد تنظیم بازار با اولویت فروشگاه‌های زنجیره‌ای، شرکت‌های تعاونی روستایی و فروشگاه‌های تعاونی مصرف توزیع می‌کند.

وی افزود: اگر چه در سردخانه‌ها و انبارهای این شرکت گوشت مرغ به اندازه کافی وجود دارد اما در این مرحله  توزیع ۸۰۰ تن مرغ منجمد در استان شروع شده است و در صورت استقبال مردم در مراحل بعدی مقدار بیشتری توزیع خواهد شد.

صدیقیان با بیان اینکه با توجه به افزایش قیمت مرغ در چند هفته اخیر، متذکر شد: اداره‌کل پشتیبانی امور دام استان با هماهنگی و همکاری سازمان‌ جهادکشاورزی استان و سازمان صمت توسط عاملان فروش در تبریز و سایر شهرستان‌های استان و فروشگاه‌های زنجیره‌ای اقدام به توزیع مرغ منجمد از یکم آبان ماه خواهد نمود.

وی همچنین اضافه کرد: قیمت مرغ‌های توزیعی این اداره‌کل از قرار هر کیلوگرم در درب سردخانه ۱۴ هزار تومان بوده که به مبلغ ۱۵ هزار تومان در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

کد خبر: ۴۹٬۳۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha