۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
۵ مجتمع آبرسانی توسط شرکت آب و فاضلاب زنجان احداث می شود
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان:

۵ مجتمع آبرسانی توسط شرکت آب و فاضلاب زنجان احداث می شود

زنجان- جزء قاسمی،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان با بیان اینکه احداث پنج مجتمع آبرسانی توسط شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در حال انجام است، گفت: ۱۱۰ روستا از آب آشامیدنی پایدار بهره مند می شوند. 

علیرضا جز قاسمی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه ۶۱۷ روستا تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب استان زنجان هستند، گفت: ۱۳۴ هزار و ۵۹۵ مشترک روستایی از خدمات آبرسانی استفاده می کنند. 

وی با بیان اینکه اجرای ۳۱ پروژه آبرسانی شامل تامین آب، اصلاح و احداث شبکه توزیع و خط انتقال و حفر و تجهیز چاه از اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان است، اظهار کرد: تا پایان سال جاری در روستاهای استان اجرا می شود. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان گفت: عملیات احداث پنج مجتمع آبرسانی از پروژه‌های بزرگ شرکت در حال انجام است و  ۱۱۰ روستا با ۲۰۹ هزار و ۴۷ خانوار با احداث و اتمام مجتمع‌های قره پشتلو، زاغج، آلاچمن، معجزات و مجتمع شهید بیگدلی در شهرستان‌های زنجان، خدابنده و ایجرود از آب آشامیدنی پایدار بهره مند می شوند. 

جزء قاسمی تاکید کرد: هدف از احداث مجتمع‌های آبرسانی تامین و بهبود وضعیت آب آشامیدنی تعدادی از روستاهای تحت پوشش مجتمع‌ها است. 

وی افزود: آبرسانی به روستاهایی که فاقد تاسیسات آبرسانی بوده و تحت پوشش نمی‌باشند از اهداف مهم احداث مجتمع های آبرسانی است. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان،تصریح کرد: بهره مندی مشترکان از آب آشامیدنی در ابتدای دولت تدبیر و امید ۷۸.۲۱ درصد بود که در ۶ ماهه سالجاری به ۸۲.۴۹ درصد رسیده است. 

کد خبر: ۴۹٬۲۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha