۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
 کمبود مرغ در گیلان نداریم
رئیس صمت گیلان:

کمبود مرغ در گیلان نداریم

رشت- رئیس سازمان صمت گیلان با اظهار اینکه کمبود مرغ در استان نداریم، قیمت نرخ مصوب مرغ را ۱۹۱ هزار ریال به ازای هر کیلوگرم ذکر کرد.

به گزارش بازار به نقل از صمت گیلان، فرهاد دلق پوش با اشاره به اینکه تصویب قیمت جدید مرغ گرم، اظهار کرد: کارگروه تنظیم بازار گیلان قیمت فروش هر کیلوگرم مرغ گرم را ۱۹ هزار و ۱۰۰ تومان تصویب کرد.

وی با بیان اینکه تصویب این قیمت با در نظر گرفتن تمام هزینه‌های مترتب به تولید و عرضه است، افزود: در روزهای آتی مرغ مصرفی به اندازه نیاز و کفایت توسط جهاد کشاورزی در بازار عرضه خواهد شد.

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به اینکه اختصاص ۷۰۰ تن مرغ منجمد به استان، گفت: در مرحله نخست ۳۵۰ تن از این میزان از فردا در بازار استان گیلان عرضه خواهد شد.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار در استان‌ها دیگر استانداران می‌توانند ۱۰ درصد به این قیمت اضافه کنند، تصریح کرد: با توجه به اینکه گیلان گیلان قطب تولید مرغ در کشور محسوب می‌شود این مصوبه شامل حال این استان نخواهد شد.

دلق پوش تاکید کرد: مرغ دولتی توزیع شده در بازار تنها برای مصارف مردمی و خانوار بوده و حق فروش آن را به رستوران‌ها و تالارها به صورت عمده وجود ندارد.

رئیس سازمان صمت گیلان با بیان اینکه تا آرامش کامل بازار مرغ، بازرسی‌ها تشدید می‌شود، تصریح کرد: فروش مرغ غیر از قیمت مصوب تخلف است و با متخلفان برخورد قاطع خواهد شد.

کد خبر: ۴۹٬۲۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha