۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
انتظار مردم از رئیس‌جمهور اداره کشور با وضعیت امروز نیست
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

انتظار مردم از رئیس‌جمهور اداره کشور با وضعیت امروز نیست

اردبیل - نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به حواشی اخیر پیش‌آمده گفت: رئیس‌جمهور فرد توانمندی است اما انتظار مردم از این مسئول اداره کشور با این وضعیت نبود.

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: رئیس‌جمهور فرد توانمندی است اما انتظار مردم از او، اداره کشور با این وضعیت نبود که نیاز است در این زمینه تلاش‌های بیشتری برای مدیریت وضعیت اقتصادی کشور انجام یابد.

وی با اشاره به این که هر فرد یا مسئولی در انجام وظیفه دچار مشکلات و موانع می‌شود، بیان کرد: در این زمینه مجلس باید با نظارت قوی و اهتمام جدی در راستای رفع اشتباهات موجود اقدام کند.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: بهتر است مجلس و نمایندگان ملت طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در حیطه خود و ارائه خدمات به مردم انجام وظیفه کنند و به قانون‌گذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین بپردازند.

موسوی ادامه داد: مشکلی که مردم امروز دارند معیشت طاقت‌فرسا و سخت مردم است و در این زمینه باید اقدامات مناسبی توسط تیم اقتصادی کشور و رئیس‌جمهور برای حل مشکلات موجود انجام شود تا مشکلات مربوطه در این زمینه رفع شود.

وی اظهار کرد: امید می‌رود مجلس با درایت موضوعات را بررسی کند و با کارشناسی و آسیب‌شناسی در این زمینه عملکرد مثبت خود را نشان دهد تا هر چه سریع‌تر بتوانیم با مدیریتی درایتمدارانه و توانمند ورود پیدا کرده و در ارائه خدمات به مردم شرمنده نباشیم.

کد خبر: ۴۹٬۲۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha