۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
پرداخت کمک هزینه معیشتی برای ۱۰۰ هزار خانوار مددجوی بهزیستی
رئیس سازمان بهزیستی اعلام کرد

پرداخت کمک هزینه معیشتی برای ۱۰۰ هزار خانوار مددجوی بهزیستی

قبادی دانا، رئیس سازمان بهزیستی اظهار کرد: با کمک بنیاد مستضعفان ۳۰۰ میلیارد ریال برای پرداخت کمک هزینه معیشتی هزار خانوار مددجوی بهزیستی در کشور در نظر گرفته شده است.

به گزارش بازار، وحید قبادی دانا در مراسم اهدای اقلام ضروری به مددجویان بهزیستی در استان سیستان و بلوچستان به صورت ویدئو کنفرانس افزود: این کمک هزینه معیشتی به مستمری بگیران و پشت نوبتی‌ها بر اساس اولویت و جدول توزیع استانی و سامانه درنظر گرفته شده، اختصاص پیدا خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: کمک هزینه معیشتی پرداختی برای هر خانوار مددجوی بهزیستی ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: این کمک‌ها در آستانه اعیاد ماه ربیع در نظر گرفته شده و ریاست سازمان کمیته امداد نقش موثری در همکاری با بنیاد مستضعفان در اختصاص این مبالغ داشته است.

قبادی دانا از اهدای اقلام معیشتی و کمک به ساخت مسکن برای یکهزار خانوار تحت پوشش بهزیستی در شهرهای چابهار و قصر بند در استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: ارزش ریالی این هدایا ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

وی اضافه کرد: همچنین کمک هزینه ساخت ۱۴۰ واحد مسکونی به مددجویان جنوب استان سیستان و بلوچستان پرداخت شد و تجهیزات توانبخشی مانند ویلچر و ویلچر برقی و اقلام منزل مانند یخچال و چرخ خیاطی نیز در اختیار مددجویان قرار گرفت که برای تامین این اقلام بنیاد مستضعفان ۱۵۰ میلیارد ریال اختصاص داد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: بنیاد مستضعفان در شرایط کرونا تا کنون ۱۷۵ میلیارد تومان به شیوه‌های مختلف مانند کمک هزینه لوازم بهداشتی مددجویان، کمک هزینه لوازم بهداشتی کودکان کار و خیابان و کمک هزینه معیشتی کارکنان مراکز سالمندان و معلولان به مددجویان بهزیستی کمک کرده است.

کد خبر: ۴۹٬۰۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha