۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
هوندا سیویک ۲۰۲۱ چه زمان می‌آید؟
سامورایی خشنی که خشن‌تر می‌شود

هوندا سیویک ۲۰۲۱ چه زمان می‌آید؟

به تازگی تصاویر رندر دیجیتالی از هوندا تایپ-آر بر اساس داده‌هایی که پیش‌تر به سازمان ثبت اختراع ایالات متحده رفته بود، منتشر شده است.

بازار؛ گروه خودرو: محال است که خبرهای دنیای اسپرت را دنبال کنید و هوندا سیویک تایپ-آر را در میان بهترین خودروهای عملکردی جهان ندیده باشید. درست حدس زدید، سوژه ویژه ما در این مطلب، نسل بعدی هوندا سیویک تایپ-آر است که طراحان و مهندسان هوندا تدارک ویژه برای آن دیده‌اند.

پنجمین نسل از سیویک تایپ-آر سه سال قبل به جهان معرفی شد، چهره‌ای تهاجمی با خطوط تیز و تناسب بدنه عالی، ظاهری جذاب به این خودرو جمع‌وجور عملکردی هوندا بخشید. حال بیش از سه سال است که تایپ-آر نسل پنجم به بازار آمده و طراحان هوندا برای شگفت زده کردن اسپرت‌دوستان و رقابت سخت‌تر در میان خودروهای عملکردی به وجود آوردند. به تازگی تصاویر رندر دیجیتالی از هوندا تایپ-آر بر اساس داده‌های که پیش‌تر به سازمان ثبت اختراع ایالات متحده رفته بود، منتشر شده است.

بر اساس این تصاویر شاهد چهره‌ای صریح و البته خشن‌تر از سیویک هستیم که به لطف چراغ‌های کشیده با عدسی چهارگانه و LED خطی افقی که یک لیپ قرمز مشکی زیر سپر و همچنین در عقب گرافیک بسیار زیبا و جذاب پیوسته چراغ‌ها را خواهیم دید که بادی کیت زیبا مشکی مزین شده به رنگ قرمز و اسپویلر بزرگ روی در صندوق عقب و خروجی چهارگانه عقب، چاشنی اسپرت بودن تایپ-آر را دوچندان می‌کند، البته باید منتظر نمونه اولیه این خودرو جسور ژاپنی بود.

کد خبر: ۴۹٬۰۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha