۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
۴۰ واحد تولیدی راکد و نیمه‌راکد اردبیل فعال می‌شوند
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل:

۴۰ واحد تولیدی راکد و نیمه‌راکد اردبیل فعال می‌شوند

اردبیل- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل گفت: ۴۰ واحد راکد در استان به چرخه فعالیت بازمی‌گردد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد اهلی پیش از ظهر چهارشنبه در بازدید از شهرک صنعتی اردبیل اظهار داشت: ۴۰ واحد راکد در استان به چرخه فعالیت بازمی‌گردد و در این زمینه از اول امسال تاکنون ۴۵ واحد صنعتی راکد و نیمه‌راکد فعال‌سازی شده است.

وی با اشاره به این که یکی از اولویت‌های اساسی برای ما فعال‌سازی واحدهای تولیدی در اردبیل و حمایت همه‌جانبه از فعالان این عرصه است، بیان کرد: با تمام توان و تلاش درصدد هستیم در راستای تحقق برنامه‌های مورد نظر اقدامات لازم را به صورت مناسب و اساسی محقق کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل گفت: مشکلات واحدهای راکد و غیرفعال با مشکلات اساسی مواجه است و در این زمینه انتظار می‌رود با مشارکت دستگاه‌های اجرایی نسبت به حمایت از تولید و چرخه تولید اقدامات لازم را انجام دهیم.

اهلی ادامه داد: جذب سرمایه‌گذاران شهرک‌های صنعتی اردبیل برای ما یک اولویت مهم و اساسی به شمار می‌رود که درصدد هستیم با کاهش بروکراسی‌های اداری روند سرمایه‌گذاری در استان را تسریع و تسهیل بخشیده و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

وی اظهار کرد: در این زمینه مسئولان و بانک‌های عامل نیز باید همکاری‌های لازم را داشته باشند و با کاهش بروکراسی‌های اداری روند توسعه‌ای را محقق کنند که این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت و اساسی است که باید مورد توجه واقع شود.

کد خبر: ۴۹٬۰۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha