۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
استانداری زنجان در تعطیلی دفتر وزارت امور خارجه نقشی نداشته است
استاندارزنجان:

استانداری زنجان در تعطیلی دفتر وزارت امور خارجه نقشی نداشته است

زنجان- استاندار زنجان، با بیان اینکه دفتر وزارت امور خارجه در استان را ما تعطیل نکردیم، گفت: تعطیلی این دفتر سیاست خود وزارت امور خارجه بود.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی صبح چهارشنبه درجلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در محل استانداری زنجان، برلزوم حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی در استان تاکید کرد و گفت: امور مربوط به واحدهای تولیدی و صنعتی که درحوزه صادرات و واردات فعال هستند تسهیل شود.

وی اظهار کرد: نقشه راه تجارت خارجی استان با توجه به واقعیت‌های موجود برنامه ریزی شود و نباید کرونا باعث شود که روند اجرای این سند کند شود.

استاندار زنجان، با بیان اینکه باید در اجرای سند نقشه راه تجارت خارجی استان باید زیاد کار کرد، گفت: این سند توسعه صادرات استان را تقویت کند.

حقیقی با بیان اینکه این استان در صادرات شمش روی درسطح کشور عملکرد خوبی دارد و بیشترین صادرات استان مربوط به این کالا است، تاکید کرد: باید موانع بر سر راه تجارت برطرف شود و ظرفیت‌های استان مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: بخش خصوصی زنجان نیز با احصاء ظرفیت‌های سرمایه گذاری و تجاری فعالیت‌های خود را تقویت کند.

استاندار زنجان، با بیان اینکه وجود اختلافات باعث کند شدن فعالیت‌ها می‌شود، گفت: تنها هدف ما خدمت است و هر اتفاق خوبی که دراستان رخ بدهد همه از آن بهره‌مند خواهند شد.

حقیقی برلزوم تقویت جلسات گفتگوی دولت و بخش خصوصی در استان زنجان تاکید کرد و گفت: باید تاپایان سال جاری جلسه دیگری تشکیل شود.

وی با بیان اینکه در زنجان نقشه راه تجارت خارجی به جد دنبال شود، افزود: تحقق این سند بسیاری از مشکلات استان را حل می‌کند.

استاندار زنجان، با بیان اینکه دفتر وزارت امور خارجه در استان را ما تعطیل نکردیم، گفت: تعطیلی این دفتر سیاست خود وزارت امور خارجه بود.

کد خبر: ۴۹٬۰۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha