۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
۶۰ درصد اعتبارات زنجان به بخش عمرانی اختصاص یابد
معاون استاندار زنجان:

۶۰ درصد اعتبارات زنجان به بخش عمرانی اختصاص یابد

زنجان- معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه کمبود اعتبارات، اولین اثر خود را در حوزه عمرانی نشان می‌دهد، گفت: باید ۶۰ درصد اعتبارات استان به بخش عمرانی اختصاص یابد.

به گزارش خبرنگار بازار، مهرداد سلطانی صبح چهارشنبه در دیدار با اعضای شورای استان زنجان در محل استانداری، گفت:طی شش ماهه نخست سالجاری ۹۰ میلیارد تومان تزریق منابع دولتی به شهرداری‌های زنجان انجام شده که نسبت به شش ماهه سال گذشته چهار درصد افزایش داشته است.

وی اظهار کرد: کمبود اعتبارات، اولین اثر خود را در حوزه عمرانی نشان می دهد و طبق قانون، ۶۰ درصد اعتبارات در استان باید به بخش عمرانی اختصاص یابد. 

معاون عمرانی استانداری زنجان با بیان اینکه بیشترین سهم به اعتبارات هزینه‌ای اختصاص یافته است، تصریح کرد: این به دلیل فشاری است که به منابع مالی وارد شده است. 

سلطانی ابراز داشت: توجه به افزایش اعتبارات عمرانی باعث اجرای بهتر پروژه ها در استان می شود.

وی با بیان اینکه مشکل امروز زنجان بی سندی نیست، بلکه اسناد زیاد است، گفت: در بخش گردشگری به صورت خاص، سندی در راستای توسعه گردشگری در میراث‌فرهنگی تهیه شده و همگی در مرحله راهبرد و هدف‌گذاری باقی مانده و آخرین خروجی اکثر این سندها به راهبرد و برنامه ختم شده است. 

معاون عمرانی استانداری زنجان با بیان اینکه حدود ۴۰ درصد درآمد شهرداری‌های استان از محل اعتبارات دولتی محقق می‌شود، گفت: بیشترین سهم را اعتبارات ارزش‌افزوده به خود اختصاص داده است.

کد خبر: ۴۸٬۹۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha