۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
غول آمریکایی برقی می‌شود
هامر ۲۰۲۲ خودرویی که به چرخه تولید بازگشت

غول آمریکایی برقی می‌شود

هامر الکتریکی مجهز به یک قوای محرکه با قدرت ۱۰۰۰ اسب بخار است، این غول آمریکایی با یک بار شارژ می‌تواند مسافت ۵۶۳ کیلومتر را پیمایش کند.

بازار؛ گروه خودرو: به تازگی تصاویر و اخباری از هامر الکتریکی ۲۰۲۲ منتشر شده که نشان می‌دهد شرکت خودروسازی جنرال موتورز آن را الکتریکی عرضه بازار خواهد کرد. این خودرو درحالی تولید و عرضه خواهد شد که چند سال از توقف تولید آن گذشته است.

الکتریکی شدن این خودرو درپی افزایش نگرانی‌های سازمان‌های استانداردی و کنترلی محیط زیست در خصوص تولید خودروهای بزرگ با مصرف سوخت و آلایندگی بالا مانند نسل‌های قبل هامر، انجام شد. این بازگشت می‌تواند سبب تغییرات عمده در تولید خودروهای با این کلاس شود.

هامر الکتریکی با طراحی ویژه، حس سرسخت بودن و استحکام را به هر بیننده‌ای القا می‌کند. اما نسبت به نسل‌های قبلی خود حالت آیرودینامیک‌تری به خود گرفته است. آنطور که از تصاویر مشخص هست، فضای داخل این خودرو به گونه‌ای طراحی شده که در کنار سرسختی بالا، بهترین اروگونومی و راحتی را در اختیار سرنشین قرار دهد. به لطف سیستم‌های پیشرفته، کابین این خودرو مجهز به سیستم‌های هوشمند و نمایشگر بزرگ برای کنترل تجهیزات و عملکرد حرکت خودرو شده است.

هامر الکتریکی مجهز به یک قوای محرکه با قدرت ۱۰۰۰ اسب بخار است، این غول آمریکایی با یک بار شارژ می‌تواند مسافت ۵۶۳ کیلومتر را پیمایش کند. قوای محرکه الکتریکی این خودرو این اجازه را به راننده می‌دهد که صفر تا صد را در ۳ ثانیه طی کند. قیمت پایه‌ای که برای این خودرو در نظر گرفته شده است، ۷۹هزار و ۹۹۵ دلار است. برقی شدن این خودرو حضور آن را در رسته نظامی سراسر جهان افزایش خواهد داد و باید دید که در سال ۲۰۲۲ در زمان عرضه بازار چه استقبالی از آن خواهد داشت.

کد خبر: ۴۸٬۹۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha