۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲
هیچ محدودیتی برای تأمین مرغ منجمد در استان سمنان وجود ندارد/ توزیع ۶۰۰ تن مرغ
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان:

هیچ محدودیتی برای تأمین مرغ منجمد در استان سمنان وجود ندارد/ توزیع ۶۰۰ تن مرغ

سمنان- رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان با بیان اینکه ذخایر برای تامین نهاده‌های دامی در استان وجود دارد، گفت: ۶۰۰ تن مرغ منجمد توزیع خواهد شد که در این زمینه نیز با هیچ محدودیتی در سطح استان روبرو نیستیم.

به گزارش خبرنگار بازار، سید حسن میرعماد شامگاه سه شنبه در سومین جلسه بررسی مشکلات نهاده‌های کشاورزی استان سمنان به میزبانی سالن جلسات مدیریت بحران استانداری با اشاره به توزیع ۶۰۰ تن مرغ در سطح استان سمنان بیان کرد: این مرغ منجمد با قیمت کیلوگرمی ۱۵ هزار تومان عرضه خواهد شد.

وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای توزیع مرغ منجمد در سطح استان سمنان وجود ندارد، بیان کرد: این مرحله توزیع مرغ منجمد با هدف تامین نیاز و تنظیم بازار اجرا می شود.

رئیس جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه این مقدار مرغ منجمد به صورت مستمر با همکاری و نظارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان عرضه می‌شود، گفت: ذخایر به اندازه نیاز استان بوده و مشکلی در تامین وجود ندارد.

میرعماد درباره نهاده‌های دامی نیز بیان کرد: با استفاده از یک نوع سیستم رصد و پایش، نهادهایی که در استان سمنان وارد می‌شود به دست خود تولیدکنندگان می‌رسد.

وی با بیان اینکه تولید کنندگان دام و طیور استان در کشور برای تهیه نهادهای خود دچار مشکل هستند، بیان داشت: بخشی از این مشکلات و تامین نهاده‌ها به تأمین ارز و وابستگی صنایع دامپروری به خصوص دام و طیور  مرتبط می‌شود.

کد خبر: ۴۸٬۹۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha