۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
قیمت نان در گلستان تا پایان سال تغییر نمی‌کند
رئیس صنعت معدن و تجارت گلستان:

قیمت نان در گلستان تا پایان سال تغییر نمی‌کند

گرگان- رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان گفت: بنا به تصمیم کارگروه گندم آرد و نان استان گلستان قیمت نان تا پایان سال تغییر نخواهد کرد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان، حسین طلوعیان اظهار کرد: سومین جلسه کارگروه گندم آرد و نان استان گلستان در سالجاری با حضور استاندار گلستان در محل سالن جلسات شهید باهنر استانداری گلستان برگزار شد.

وی گفت: در این جلسه مقرر شد با عنایت به این که نان قوت غالب مردم است، علیرغم تمامی مشکلات و یارانه زیادی که دولت برای نان باید بپردازد، قیمت نان تا پایان سالجاری تغییری نخواهد کرد و مردم استان نگران این موضوع نباشند.

طلوعیان افزود: با توجه به گرانی قیمت آرد آزاد و اختلاف قیمت آن با آرد یارانه ای متاسفانه شرایط برای تخلف در این حوزه فراهم است ، از اینرو با تشدید نظارت ها و گشت های مشترک به دنبال شناسایی افراد متخلف هستیم و قطعا با این افراد به شدت برخورد خواهیم کرد.

وی از مردم استان خواست هرگونه تخلف در حوزه های صنفی به ویژه نانوایی ها را از طریق سامانه ۱۲۴ به اطلاع بازرسان این سازمان برسانند تا در سریع ترین زمان ممکن با متخلفین برخورد شود.

کد خبر: ۴۸٬۶۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha