۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
کلیات طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار تصویب شد
سخنگوی کمیسیون جهش و رونق تولید مجلس:

کلیات طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار تصویب شد

زارع، سخنگوی کمیسیون جهش و رونق تولید از تصویب کلیات طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار در کمیسیون متبوعش خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی در مجلس شورای اسلامی، در تشریح جلسه امروز (دوشنبه ۲۸ مهرماه) کمیسیون متبوعش، گفت: دستورکار نخست کمیسیون بررسی طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار بود که کلیات آن تصویب شد.

نماینده مردم آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان در مجلس شورای اسلامی افزود: با تصویب جزئیات طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار، شروع کسب و کارهایی که به طور مستقیم خطرهای جانی، امنیتی یا زیست محیطی ندارند نیاز به طی مراحل صدور مجوز نداشته و صرفا صاحب کسب و کار ملزم به ثبت اطلاعات در درگاه ملی مجوزهای کسب و کار هستند.

سخنگوی کمیسیون جهش و رونق تولید مجلس اضافه کرد: با تصویب طرح مذکور، بوروکراسی اداری و امضاهای طلایی از پروسه صدور مجوزها حذف شده و شاهد رشد صادرات و رونق تولید خواهیم بود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: دومین دستور کار کمیسیون جهش و رونق تولید مجلس بررسی طرح دوفوریتی جهش تولید و تامین مسکن بود،   در حال حاضر گرانی مسکن به یکی از دغدغه های مردم تبدیل شده است و با تصویب طرح مذکور سه رکن زمین، مصالح ساختمانی و تسهیلات برای ساخت مسکن به تعداد کافی فراهم می شود.

کد خبر: ۴۸٬۵۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha