۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
طرح جلوگیری از عرضه خارج از استاندارد و فله‌ای محصولات تولیدی در اردبیل اجرا می‌شود
مدیرکل استاندارد اردبیل:

طرح جلوگیری از عرضه خارج از استاندارد و فله‌ای محصولات تولیدی در اردبیل اجرا می‌شود

اردبیل- مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: جلوگیری از عرضه خارج از استاندارد و فله‌ای بی‌کیفیت محصولات تولیدی، یک اولویت اساسی برای ما محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، هاشم علایی صبح دوشنبه در بازدید از یکی از شرکت‌های تولیدکننده عسل اردبیل اظهار داشت: این واحد تولیدی در سال ۹۸ موفق به کسب عنوان «واحد نمونه سال» شده است و هم اکنون هم جزو واحدهای تولیدی استاندارد و مهم در بخش تولید محصولات غذایی استان به‌شمار می‌رود.

وی ادامه داد: عسل به دلیل بومی بودن و بالا بودن ظرفیت تولید آن در استان، یک محصول مهم به شمار می‌رود و لزوم استانداردسازی آن و جلوگیری از عرضه خارج از استاندارد و فله‌ای بی‌کیفیت آن، یک اولویت برای ما محسوب می‌شود.

مدیرکل استاندارد اردبیل تصریح کرد: اداره کل استاندارد استان با درک شرایط حاد اقتصادی واحدهای تولیدی، داشتن استاندارد و توجه به اهمیت آن را یک امر حیاتی می‌داند و هرگز اجازه نخواهد داد نشان استاندارد، اهمیت و جایگاه بالای خود را نزد افکار عمومی از دست بدهد.

علایی با اشاره به نقش دستگاههای متولی در رونق دادن به بحث تولید، اظهار کرد: واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران، ولی نعمتان ما هستند و اینها هستند که با وارد کردن سرمایه‌های خود به عرصه تولید، هم زمینه اشتغال را فراهم می‌کنند و هم بسترهای لازم برای رونق اقتصادی کشور و منطقه را مهیا می‌کنند.

وی با تاکید بر نقش رسانه‌ها در تبیین جایگاه بخش تولید استان و تقدیر و تشکر از جامعه رسانه استان در عمل به این وظیفه حساس، افزود: رسانه‌های استان پابه پای بخش تولید تلاش می‌کنند و در طی سال با انعکاس برنامه‌ها و اهداف حوزه تولید، در شناساندن آن به افکار عمومی نقش بی بدیلی ایفا می‌کنند و بنده به نوبه خود قدردان این تلاشها بوده‌ام و خواهم بود.

مدیرکل استاندارد اردبیل با بیان اینکه شرط پیشرفت استان در همه ابعاد لزوم تغییر نگرشها و دیدگاه‌ها از نگاه کلیشه‌ای و شعاری به سمت حمایت عملی و عینی است، گفت: تک تک ما مسئولان وظیفه داریم از بخش تولید و تلاشگران عرصه تولید به صورت عملی حمایت کنیم و آنها را در دریای مشکلات تنها نگذاریم.

علایی ادامه داد: اردبیل بستری بزرگ از منافع مالی است و ظرفیت‌های آن باید به سرمایه‌گذاران عرضه شده و نسبت به آن توجیح شوند و قطعا اگر سرمایه‌گذار متوجه منافع عظیم مادی خود شود، سرمایه‌های خود را به سمت استان هدایت خواهد کرد.

وی بحث تولید را یک بحث فراجناحی و غیرحزبی دانست و افزود: تولید نباید تحت الشعاع مسائل سیاسی و جناحی قرار گیرد و همه جناح‌ها باید در بحث تولید، یک نگرش واحد داشته باشند و آن حمایت از سرمایه‌گذار و ایجاد بستر برای میزبانی از این سرمایه‌ها باشد.

کد خبر: ۴۸٬۴۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha