۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
پروژه های انبوه سازی در استان تهران حمایت می شوند
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران:

پروژه های انبوه سازی در استان تهران حمایت می شوند

شهریار- مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از حمایت از پروژه های انبوه سازی در این استان و ارائه تسهیلات و نیز تخفیفات صدور پروانه به این پروژه ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، خلیل محبت خواه بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از پروژه انبوه سازی سه هزار و ۲۰۰ واحدی «مهستان» شهریار در جمع خبرنگاران با بیان این که از تمام پروژه های انبوه سازی در استان تهران حمایت می کنیم، گفت: در شرایط کنونی و قیمت مسکن باید اقدامات مناسبی در جهت عرضه بیش از پیش مسکن به بازار انجام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در خصوص برخی بروکراسی های اداری و سنگ اندازی ادارات خدمات رسان و شهرداری ها نیز گفت: بر اساس مصوبات شورای مسکن استان تهران می بایست، شهرداری ها و نیز نظام مهندسی و دستگاه های خدمات رسان همکاری لازم را با پروژه های انبوه سازی و اقدام مسکن ملی انجام دهند و همچنین بیشترین تخفیف ممکن را در خصوص صدور پروانه و دیگر انشعابات لحاظ کنند.

محبت خواه همچنین از آمادگی دولت برای حمایت از انبوه سازانی که زمین هایی برای اجرای پروژه های انبوه سازی دارند، خبر داد و گفت: به این افراد تسهیلات مناسبی ارائه می شود.

کد خبر: ۴۸٬۳۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha