۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸
اجرای طرح جمع آوری فاضلاب شهری  کاشان با اعتبارات بانک توسعه اسلامی
مدیر آبفای کاشان خبر داد

اجرای طرح جمع آوری فاضلاب شهری کاشان با اعتبارات بانک توسعه اسلامی

کاشان - مدیر آبفای کاشان با اشاره به طرح جمع آوری فاضلاب شهری در کاشان گفت: این طرح با اعتبارات بانک توسعه اسلامی انجام شد و حدود ۴۵ درصد شهر کاشان تحت پوشش این طرح قرار گرفت.

محمدرضا اسدی در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به انتقال آب زاینده رود به کاشان اظهار داشت: در حال حاضر این پروژه با انتقال حدود ۴۰۰ لیتر در ثانیه در حال اجراست و امیدواریم به زودی شاهد باشیم که ظرفیت نهایی این پروژه که یک هزار و ۱۰۰ لیتر در ثانیه است به زودی محقق شود.

وی با بیان اینکه حدود ۷۰ درصد آب آشامیدنی منطقه کاشان از طریق چاه ها تامین می شود، ابراز داشت: آب منتقل شده از زاینده رود با ترکیب آب چاه ها باعث شده است که آب کاشان برای نوشیدن مورد قبول باشد.

مدیر عامل آبفای کاشان همچنین با اشاره به طرح جمع آوری فاضلاب شهری در کاشان تصریح کرد: این طرح با اعتبارات بانک توسعه اسلامی انجام و طی آن حدود ۴۵ درصد شهر کاشان تحت پوشش این طرح قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این طرح در بافت تاریخی و فرهنگی کاشان هنوز اجرا نشده است، اظهار کرد: با فراهم آوردن زیرساخت های لازم و مشارکت بخش خصوصی امیدواریم این مساله در آینده ای نزدیک محقق شود.

اسدی همچنین از افزایش حدود ۴ درصدی سالانه مشترکین آب و فاضلاب در شهرستان کاشان خبر داد و بیان داشت: میزان مصرف آب در سال به طور میانگین حدود ۵ درصد افزایش وجود دارد که با توجه به تفاوت قیمت آب این موضوع یک ضرر برای شرکت آبفاست.

کد خبر: ۴۸٬۳۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha