۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
بحران بیکاری گریبانگیر جوانان انگلیسی
تحت تاثیر شیوع کرونا اتفاق افتاد

بحران بیکاری گریبانگیر جوانان انگلیسی

یک بررسی جدید در انگلیس درباره تاثیرات اقتصادی احتمالی شیوع ویروس کرونا نشان می‌دهد بحران مشاغل ظرف چند هفته آینده می‌تواند دامنگیر یک میلیون جوان شود.

به گزارش بازار، روزنامه گاردین چاپ انگلیس نوشت: یک بررسی جدید و و نگران کننده در انگلیس درباره تاثیرات اقتصادی احتمالی شیوع ویروس کرونا نشان می‌دهد بحران مشاغل ظرف چند هفته آینده می‌تواند دامنگیر یک میلیون جوان شود.

این وضعیت موجب بوجود آمدن «نسل کوویدی» می‌شود که برای یافتن کار تقلا می‌کنند.

تحقیقات پل گرگ Paul Greg استاد سیاست گذاری اجتماعی و اقتصادی در دانشگاه باس نشان می‌دهد حدود یک میلیون نفر از افراد آسیب پذیر ۱۶ تا ۲۴ ساله که به تحصیل یا اشتغال تمام وقت مشغول نیستند زمانی که طرح مرخصی با حقوق این ماه پایان یابد، با موانع چشمگیری برای کار کردن روبرو می‌شوند.

تعداد افرادی که در انگلیس جان خود را به سبب ابتلا به ویروس کرونا از دست دادند روز شنبه ۱۵۰ نفر افزایش یافت و به ۴۳ هزار و ۵۷۹ نفر رسید. همچنین اعلام شد نتیجه آزمایش ۱۶ هزار و ۱۷۱ نفر دیگر نیز از لحاظ ابتلا به کرونا مثبت بوده است.

دانشمندان عالی رتبه انگلیسی هشدار می دهند گفتگوها در خصوص اعمال محدودیت‌ها در برهه‌ای حساس صورت می‌گیرد. گراهام میلی یکی از اعضای «گروه مشاوره علمی در امور اضطراری» دولت گفت بحث درباره میزان اجرای محدودیت‌ها باید در تابستان انجام می شد.

کد خبر: ۴۸٬۳۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha