۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
اعمال جریمه ماسک از هفته آینده
رئیس پلیس پایتخت اعلام کرد

اعمال جریمه ماسک از هفته آینده

رحیمی، رئیس پلیس پایتخت گفت: از هفته‌های آینده جریمه ماسک اعمال خواهد شد و دیگر تذکر زبانی نخواهیم داد.

به گزارش بازار، سردار سرتیپ «حسین رحیمی» رئیس پلیس پایتخت در مراسم تجلیل از خانواده شهدای عرصه سلامت ناجا که امروز (یکشنبه) در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، با بیان اینکه هم‌افزایی بین تلاشگران عرصه سلامت و مدافعان امنیت کشور از برنامه‌های مهم هفته ناجاست، اظهار داشت: دو نعمت ارزشمند خداوند سلامت و امنیت است؛ تا زمانی که بیمار نشویم، قدر سلامت را نمی‌دانیم و تا زمانی که ناامنی ایجاد نشود، قدر امنیت را نمی‌دانیم.

وی ادامه داد: دشمنان نظام همواره در تلاش هستند تا امنیت را خدشه‌دار کنند و هزینه‌های زیادی کرده‌اند؛ در بخش سلامت هم دشمنان به بهانه‌های مختلف و رفتارهای ضدبشری از ورود اقلام دارویی به کشورمان جلوگیری می‌کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه کادر پزشکی کشورمان تاکنون در مقابله با ویروس کرونا عملکرد درخشانی داشته‌اند، افزود: پزشکان و پرستاران خود در معرض این بیماری هستند و برخی از آنان چند بار دچار بیماری کرونا شدند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به‌خصوص در تهران از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کنار کادر پزشکی بوده است، گفت: پلیس با تلاش و اشراف اطلاعاتی گسترده توانست با محتکران مبارزه کند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: پلیس در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و کنترل ترددها با تمام توان اقدام و دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا را اجرا کرد.

وی با بیان اینکه امروز با تمام توان آماده اجرای فرامین ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم، افزود: در هفته اول جریمه اعمال ماسک، هدف ما تذکر زبانی بود و هفته گذشته ۶۷ هزار مورد تذکر شفاهی داده شد.

رئیس پلیس پایتخت به جریمه شدن ۴۲ خودرو در هفته گذشته به دلیل استفاده نکردن از ماسک اشاره و تأکید کرد: از هفته‌های آینده جریمه استفاده نکردن از ماسک اعمال خواهد شد.

سردار رحیمی گفت: سعی ما بر این است که برخوردهای ارشادی در چند روز آینده در تهران انجام شود؛ اما اعمال جریمه‌ها در تهران با پلیس‌های تخصصی اجرا خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: جاهایی که کمترین رعایت صورت می‌گیرد، شناسایی و جریمه و سختگیری‌ها از آنجا شروع خواهد شد.

سردار رحیمی اظهار داشت: پلیس این آمادگی را دارد که به‌صورت کامل در مناطقی که مسائل بهداشتی کمتر رعایت می‌شود، حضوری فعال‌تر داشته باشد.

رئیس پلیس پایتخت گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم به دلیل آلودگی هوا ترددها را کنترل کنند و فقط برای ضرورت‌ها از خانه خارج شوند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان تأکید کرد: تمامی رده‌های پلیس پای کار آمده‌اند و قدمی عقب‌نشینی نمی‌کنند.

کد خبر: ۴۸٬۲۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha