۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
بازگشت ارزش پول ملی و مدیریت بازار، نیازمند عزم جهادی مدیران
نماینده مردم بروجن در مجلس مطرح کرد

بازگشت ارزش پول ملی و مدیریت بازار، نیازمند عزم جهادی مدیران

جعفری، نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: بازگشت ارزش پول ملی، مهار تورم و ایجاد اشتغال و مدیریت بازار جزء وظایف اصلی مدیران است که با عزم جهادی ممکن می شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، امیرقلی جعفری بروجنی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۹ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای سلامت و مدافع حرم، گفت: رهبر کبیر انقلاب فرمودند مجلس باید راه راست را به مجریان امور بنماید و در پیمودن آن نظارت کند.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجلس یازدهم، مجلس انتظار و امید برای مردم باید با حفظ جایگاه و امانتداری، وظیفه خود را نسبت به مردم ادا کند. مجلس قوی و کارآمد دارای الزاماتی است که باید رعایت شود. احصاء اولویت های قانونگذاری کشور، ارتقاء کیفیت نظارت و ارتقاء جایگاه مجلس از جمله الزامات مجلس کارآمد است.

وی ادامه داد: امروز نظام سلطه با تمامی توان به مصاف با اسلام و نظام اسلامی برآمده تا مردم را به زانو در آورد؛ در این میدان از مسئولان انتظار کار جهادی و انقلابی است، نه کرنش و ترسیدن در مقابل دشمن؛ باید نگاه به درون و ظرفیت های بی بدیل باشد، نه نگاه به بیرون.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: مسئولان باید بدانند هزینه های سازش و تسلیم به مراتب از مقاومت و ایستادگی بیشتر است لذا باید فرصت ها را از دل تحریم ها بدست بیاوریم.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز آنچه مردم را زجر می دهد، بهم ریختگی و هرج و مرج موجود در بازار و قیمت ها است که معیشت مردم را سخت کرده است؛ مشکلات کنونی ناشی از بی توجهی به ظرفیت های درونی و سوء مدیریت است.

امیرقلی جعفری بروجنی گفت: در این شرایط بازگشت ارزش پول ملی، مهار تورم و ایجاد اشتغال و مدیریت بازار جزء وظایف اصلی مدیران است که با عزم جهادی ممکن می شود.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم استان چهارمحال و بختیاری که ساکنان سرزمین آب و آفتاب و بام ایران هستند، علی رغم زحمات فراوانی که برای رفع محرومیتشان کشیده شده دارای مشکلات فراوانی هستند. بر این اساس نرخ بالای بیکاری در چهارمحال و بختیاری یکی از بزگترین این مشکلات است.

وی ادامه داد: همچنین مزیت برتر آب در استان به تهدید تبدیل شدن است و این مهم در حالیست که در سند توسعه استان، کشاورزی بالاترین مزیت نامیده شده و کشاورزی بدون آب بی معنا است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به برخی نکات در خصوص حوزه آب کشور و استان چهارمحال و بختیاری، افزود: انتقال آب از یک نقطه به نقطه دیگر باید با درنظر گرفتن نیازهای شرب، کشاورزی، صنعت و محیط زیست مبدا باشد و بدون در نظر گرفتن این موارد، مشکلات برای مردم ایجاد خواهد شد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: توسعه و نیاز در استانها باید واقعی و بر اساس عدالت و عقلانیت باشد، نه تبعیض و ظلم به دیگران و توسعه بی رویه بر مبنای اطلاعات غلط.

امیرقلی جعفری بروجنی گفت: مردم استان چهارمحال و بختیاری مخالف انتقال آب با شرایط گفته شده و راه صحیح نمی باشند اما اجازه زیاده خواهی و تبعیض را که منجر به ویرانی استان می شود، هرگز تحمل نخواهند کرد.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز دشت های استان بحرانی و نیمی از مردم مشکل آب شرب دارند لذا اجرای هر طرحی برای انتقال آب به استان های دیگر باید با لحاظ کردن نیازهای حقیقی در حوزه شرب، کشاورزی و صنعت و محیط زیست باشد وگرنه عامل بروز مشکلات اجتماعی و امنیتی خواهد شد. باید در انتقال آب منطق حاکم باشد که این مهم رعایت قانون و عدالت است.

وی ادامه داد: اجازه نداریم امنیت مردم و استانها را در شرایط خاص بخاطر توسعه بی رویه به خطر بیندازیم؛   به شورای عالی امنیت بویژه وزیران کشور و نیرو پیشنهاد می کنم قبل از بروز حوادث ناگوار و سوءاستفاده دشمنان از مشکلات منطقه ای، تدبیر کرده و جلوی اقدامات غیرکارشناسی و ظالمانه را گرفته و بدانند که بهشت آباد برای استان چهارمحال و بختیاری و خوزستان مشکل آفرین خواهد بود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: هرگونه تصمیم در این حوزه بدون برطرف کردن نیازهای استان های چهارمحال و بختیاری و خوزستان تبعاتی در پی خواهد داشت که مسئولیت آن در این شرایط حساس به عهده مسئولان مربوطه است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهرستان بروجن با مردمانی صبور، فهیم و کم توقع و با سابقه انقلابی و فرهنگی همچون نگینی در کشور می درخشد اما بروجن با نخبگانش، جوانانش، استعدادهایش، تالاب هایش و صنعتش امروز با مشکلات فراوانی مواجه است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: زیرساخت ها، آب شرب و کشاورزی، گردشگری، پروژه فولاد و پتروشیمی از نیازهای شهرستان است که امیدوارم مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

کد خبر: ۴۸٬۲۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha