۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبارات ارزش افزوده به روستاهای بوشهر پرداخت شد
طی ۷ سال گذشته؛

۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبارات ارزش افزوده به روستاهای بوشهر پرداخت شد

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: طی هفت سال گذشته، بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبارات ارزش افزوده به روستاهای استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالکریم گراوند صبح یکشنبه در آیین معارفه شهردار جدید بوشهر در سالن کوثر استانداری اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات استان بوشهر تلاش‌های گسترده‌ای داشته‌ایم و برخی از مشکلات رفع شده است.

وی یکی از مشکلات مهم سال‌های اخیر در استان بوشهر را مربوط به تامین آب دانست و اضافه کرد: در راستای رفع مشکل دیرینه آب در استان بوشهر تلاش زیادی صورت گرفته و تحولات بی‌سابقه‌ای در زمینه رفع مشکل آب بوشهر شاهدیم.

استاندار بوشهر با اشاره به پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبارات ارزش افزوده به روستاهای بوشهر طی هفت سال اخیر، تصریح کرد: میزان اعتبارات ارزش افزوده پرداختی به شهرهای استان نیز همین مقدار بوده است.

لزوم توسعه گردشگری
وی با اشاره به اینکه سفارش و مداخله‌ای در انتخاب شهردار نداشته‌ایم، بیان کرد: به نظر شوراها احترام می‌گذاریم و در صورتی که فردی مشکلی برای تصدی مسئولیت نداشته باشد، او را منتخب مردم دانسته و حکم را امضا می‌کنیم.

گراوند یکی از ظرفیت‌های مهم بوشهر را داشتن دریا و ساحل دانست و بیان کرد: ساحل بوشهر فرصت خوبی برای تقویت گردشگری است که انتظار می‌رود شهردار بوشهر توجه و نگاه ویژه‌ای به این ظرفیت داشته باشد.

وی به فرصت شورا و شهرداری بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: انتظار می‌رود که در این فرصت باقی مانده تا پایان کار شورا، از همه ظرفیت‌ها برای ارائه بهترین خدمات به مردم استفاده شود.

کد خبر: ۴۸٬۲۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha