۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
حجم عملیات تخلیه و بارگیری در بندر بوشهر ۷۰ درصد افزایش یافت
معاون بنادر استان بوشهر:

حجم عملیات تخلیه و بارگیری در بندر بوشهر ۷۰ درصد افزایش یافت

بوشهر- معاون بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: طی شش ماهه نخست امسال، حجم عملیات تخلیه و بارگیری در بندر بوشهر ۷۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، محمد شکیبی نسب اظهار داشت: تشریفات بندری و گمرگی کالا در بخش صادرات و واردات نیز بدون هیچگونه وقفه‌ای در حال انجام است و در این زمینه خدمات موردنیاز تجار و بازرگان با روال عادی در حال انجام است.

وی بیان کرد: عملکرد شش ماهه ابتدایی امسال بندر بوشهر یک میلیون و ۳۵۰ هزار گزارش شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۷۰ درصد رشد نشان می‌دهد.

شکیبی نسب ادامه داد: عمده صادرات بندر بوشهر شامل مواد معدنی و مصالح ساختمانی است که نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

وی گفت: از مجموع یک میلیون ۳۵۰ هزار تن تخلیه و بارگیری در بنادر بوشهر ۹۰۰ هزار تن آن صادرات غیرنفتی بود که عمده آن در حوزه مصالح ساختمانی و مواد معدنی رقم خورده است.

شکیبی نسب عنوان کرد: واردات کالا نیز برای اقلام مختلفی که واردات آنها به کشور مجاز است با سرعت خوب و قابل قبولی در حال انجام است.

 وی افزود: با توجه به افزایش ۷۰ درصدی شش ماهه ابتدایی امسال، حجم عملیات تخلیه و بارگیری در بندر بوشهر تا پایان سال جاری نیز شاهد روند افزایشی خواهد بود.

شکیبی نسب اظهار کرد: با توجه به تعامل و همکاری موجود در بخش‌های مختلف عملیات تخلیه و بارگیری  پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری بیش از سه میلیون و ۵۰۰ هزار تن عملیات تخلیه و بارگیری در بندر بوشهر محقق شود.

کد خبر: ۴۸٬۱۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha