۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
سرمایه گذاری ۱۲ هزار میلیارد ریالی در بخش نفت دهلران
فرماندار دهلران خبر داد:

سرمایه گذاری ۱۲ هزار میلیارد ریالی در بخش نفت دهلران

ایلام - فرماندار دهلران با بیان اینکه از محل صندوق توسعه ملی ۱۲ هزار میلیارد ریال در بخش اکتشافات و بهره برداری از منابع نفتی منطقه دانان این شهرستان سرمایه گذاری شده است، گفت: در حوزه نفت و گاز سرمایه گذاری‌های عظیمی صورت گرفته است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی فرمانداری دهلران،  مجید عسگری در جمع مردم دهلران اظهار کرد: نفت و گاز جزو ظرفیت های مهم شهرستان به شمار می رود به طوری که ۹۰ درصد تولید نفت غرب کشور در این منطقه صورت می گیرد.

وی گفت:  از محل صندوق توسعه ملی ۱۲ هزار میلیارد ریال در بخش اکتشافات و بهره برداری از منابع نفتی منطقه دانان این شهرستان سرمایه گذاری شده و در حوزه نفت و گاز سرمایه گذاری‌های عظیمی صورت گرفته است.

فرماندار دهلران با اشاره به بهره برداری و کلنگ زنی ۴۷ پروژه در دهه فجر تصریح کرد: ۶۸۰ میلیارد ریال برای این پروژه ها هزینه شده است.

عسگری به هزینه ۵۰ میلیارد ریالی در اجرای طرح های هادی روستایی دهلران در یک سال گذشته و همچنین اجرای پنج هزار هکتار جنگل کاری اشاره کرد و گفت: اقدامات انجام شده دولت در شهرستان باتوجه به کمبود منابع و مشکلات اقتصادی قابل تقدیر است و دولت در راستای توسعه همه جانبه این شهرستان توجه خوبی دارد.

کد خبر: ۴٬۸۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha