۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
توسعه بخش کشاورزی استان سمنان با استفاده از صندوق حمایتی
مدیرعامل صندوق حمایت از کشاورزی سمنان خبر داد؛

توسعه بخش کشاورزی استان سمنان با استفاده از صندوق حمایتی

سمنان- اکبری، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی سمنان گفت: توسعه بخش کشاورزی از لحاظ کیفی و حمایت از کشاورزان در واقع مهمترین اولویت و محور ایجاد صندوق توسعه کشاورزی در سطح استان محسوب می‌شود.

محمد اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه توسعه بخش کشاورزی استان سمنان با استفاده از صندوق حمایتی در زمره محورهای و اولویت‌های اصلی و اساسی در سطح استان محسوب می‌شود، بیان کرد: رسالت صندوق توسعه بخش کشاورزی، حمایت از کشاورزی و توسعه کفی کشاورزی در سطح استان با توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای ویژه این حوزه است.

وی افزود: در سال جاری با بازنگری در طرح تأسیس صندوق توسعه کشاورزی استان سمنان خوشبختانه شاهد ارتقای سرمایه این صندوق نیز بوده ایم.

مدیرعامل صندوق حمایت از کشاورزی سمنان  با بیان اینکه دیگر عامل افزایش سرمایه صندوق ترغیب سهامداران جدید در سطح استان است، تاکید کرد: این دو عامل سبب شد تا در سال ۹۹ شاهد افزایش ۶۰ میلیارد ریالی اعتبارات صندوق باشیم.

اکبری با بیان اینکه این ارتقای داشته ها می تواند صندوق را برای اجرای طرح های حمایتی از کشاورزان تقویت کند، گفت: تقویت کشاورزی به تقویت اشتغال و توسعه اقتصادی استان به خصوص در مناطق روستایی منجر خواهد شد.

کد خبر: ۴۸٬۰۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha