۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
اجرای طرح توسعه زراعت چوب در ۱۲۰۰ هکتار اراضی طبیعی استان سمنان
مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان خبر داد؛

اجرای طرح توسعه زراعت چوب در ۱۲۰۰ هکتار اراضی طبیعی استان سمنان

سمنان- مدیرکل منابع طبیعی سمنان از اجرای طرح توسعه زراعت چوب در یک هزار و ۲۰۰ هکتار اراضی استان خبر داد و گفت: این طرح در زمره اولویت‌های ۹ گانه این اداره کل با هدف توسعه اقتصادی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، جعفر مرادی حقیقی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای معاونان اداره کل منابع طبیعی استان سمنان به میزبانی سالن جلسات این اداره کل ضمن بیان اینکه طرح توسعه زراعت چوب در اراضی طبیعی استان اجرا می شود، بیان کرد: برای این طرح یک هزار و ۲۰۰ هکتار اراضی ملی و طبیعی در استان هدفگذاری شده است.

وی با بیان اینکه این طرح نیز در قالب اجرای طرح ۹ در ۹۹ انجام می شود، افزود: ارتقای پوشش حفاظتی در پنج میلیون و ۸۵۱ هزار هکتار اراضی طبیعی استان سمنان در قالب اقدامات اولیه  صورت خواهد گرفت.

مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان بیان کرد: برای رفع بسیاری از مشکلات ثبت و حقوقی حفظ حقوق مردم و جلوگیری از تضییع حقوق دولت، طرح کاداستر به عنوان دیگر اولویت استان انجام می شود.

مرادی حقیقی از آموزش نیروی حفاظتی و اداره ممیزی اراضی برخوردهای قانونی با متعرضان به عرصه‌های ملی را نیز به عنوان دیگر اولویت این اداره کل عنوان کرد و بیان داشت: آموزش جامعه محلی برای حراست از منابع طبیعی دیگر اقدام اداره کل منابع طبیعی است.

وی درباره آمار کاداستر با همان سند تک برگی در سطح اراضی ملی استان سمنان، گفت: این طرح در ۳۵۲ هزار هکتار اراضی استان انجام شده و تکمیل آن در دیگر اراضی نیز در دست اقدام است.

مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان همچنین گفت: ۲۲ پروژه منابع طبیعی طی هفته دولت ماه گذشته در سطح استان افتتاح شده است.

کد خبر: ۴۷٬۷۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha