۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
۷۴ مورد تخلف در بازرسی از واحدهای صنفی لوازم‌خانگی استان سمنان ثبت شد
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان سمنان:

۷۴ مورد تخلف در بازرسی از واحدهای صنفی لوازم‌خانگی استان سمنان ثبت شد

سمنان- معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه جلوگیری از گران‌فروشی در دستور کار قرار دارد، گفت: ۷۴ مورد تخلف در بازرسی از واحدهای صنفی لوازم‌خانگی استان ثبت شد.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی یحیایی ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی صنعت، معدن و تجارت سمنان ضمن بیان اینکه در شش ماه ابتدای سال جاری ۴۴۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی عرضه‌کننده لوازم‌خانگی در استان انجام شد، اظهار داشت: این طرح برای رصد وضع بازار لوازم‌خانگی در استان و همچنین جلوگیری از هرگونه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه طی این بازرسی‌های انجام‌شده ۷۴ مورد تخلف ثبت‌شده است، تصریح کرد: گران‌فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه و عدم صدور برگ خرید از مهم‌ترین تخلفاتی است که تاکنون ثبت‌شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان خاطرنشان کرد: پرونده این متخلفان جهت بررسی و صدور حکم به تعزیرات حکومتی استان ارسال‌شده است.

یحیایی تأکید کرد: هم استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی، مراتب را با شماره تلفن گویا ۱۲۴ سامانه ستاد خبری به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

کد خبر: ۴۷٬۷۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha