۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
پرداخت ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در آزادشهر
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان خبر داد:

پرداخت ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در آزادشهر

آزادشهر- رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان گفت: از محل اعتبارات سال ۹۹ تاکنون ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به سه واحد تولیدی شهرستان آزادشهر پرداخت شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان، حسین طلوعیان در سیصد و شصتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در شهرستان آزادشهر اظهار کرد: از محل اعتبارات سال ۹۹ تاکنون ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به سه واحد تولیدی شهرستان آزادشهر پرداخت شده است.

وی افزود: از محل اعتبارات سال ۹۹ پس از تصویب کارگروه، هشت واحد تولیدی شهرستان آزادشهر جهت اخذ ۲۰۷ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به بانک‌های استان معرفی شده‌اند که تاکنون سه  واحد تولیدی این شهرستان موفق به اخذ ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از این محل شدهاند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان ادامه داد: در بخش تسهیلات بازسازی و نوسازی ۱۱ واحد تولیدی آزادشهر با نیاز تسهیلاتی ۴۵۹ میلیارد ریال به بانک‌ها معرفی شده‌اند که تا کنون ۲۰ میلیارد ریال از این محل به یک واحد پرداخت شده است.

به گفته طلوعیان، تاکنون درخواست تسهیلات پنج واحد تولیدی این شهرستان جهت اخذ ۱۰۷ میلیارد ریال از محل تسهیلات تبصره ۱۸ در کارگروه تسهیل استان مصوب و به بانک‌ها ارسال شده که هنوز این واحدها موفق به دریافت تسهیلات این بخش نشده اند.

کد خبر: ۴۷٬۶۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha