۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
تولید اسلب فولادی در کشور به بیش از ۵ میلیون و۶۹۲ هزار تن افزایش یافت
در ۶ ماهه نخست سال ۹۹؛

تولید اسلب فولادی در کشور به بیش از ۵ میلیون و۶۹۲ هزار تن افزایش یافت

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) از افزایش تولید اسلب در پایان نیمه نخست سال جاری در واحدهای تولیدکننده فولاد خام کشور به میزان ۵ میلیون و ۶۹۲ هزار و ۲۷۸ خبرداد.

بازار؛ گروه صنعت: آمارهای سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران نشان می‌دهد که تولید اسلپ در واحدهای فولادی در نیمه اول سال گذشته ۵ میلیون و ۳۶۴ هزار و ۲۷۸ تن بوده است.

بررسی مقایسه ای آمار تولید اسلب در نیمه نخست سال جاری در واحدهای تولید فولاد خام کشور حاکی از افزایش ۳۲۷ هزار و ۹۹۸ تنی این محصول فولادی در کشور است.

همچنین در ۶ ماهه نخست سال جاری در مجموع ۳ میلیون و ۱۰۳ هزار و ۶۸ تن بیلت در کشور تولید شده است در حالی که در نیمه نخست سال گذشته میزان تولید این محصول فولادی، ۴ میلیون و ۸۵۷ هزار و ۷۳۷ تن بوده است.

در این مدت یاد شده تولید بلوم نیز در مجتمع های فولادی در کشور ۲ میلیون و ۳۴۱ هزار و ۶۶۸ تن بوده است که در مقایسه با تولید ۲ میلیون و ۵۰۹ هزار و ۱۹۹ تن در نیمه نخست سال ۹۸ حدود ۸۰ هزار و ۵۶۲ تن کاهش داشته است.

تولید کنسانتره مس ۵۹۹ هزار و ۶۲۴ تن  

در این گزارش سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) اعلام کرده است که تولید کنسانتره مس در مجتمع های تولید کننده مس در کشور در ۶ ماهه نخست سال جاری ۵۹۹ هزارو ۶۲۴ تن بوده است.

در مدت یاد شده تولید آند در مجتمع های مس به ۱۷۹ هزار و ۵۳۶ تن رسیده است و میزان تولید کاتد در ۶ ماهه نخست سال ۹۹ به بیش از ۱۳۹ هزار و ۸۹۹ تن بوده است.

در این مدت تولید کنسانتره مولیبدن در کشور به ۲ هزار و ۴۵۳ تن و میزان تولید مولیبدن به بیش از هزار و ۱۴۸ تن رسید و تولید اکسید مولیبدن در مجتمع های تولید مس در کشور به ۶۸۲ رسید.

همچنین در شش ماهه نخست سال جاری تولید لجن محتوای طلا و نقره در مجتمع های تولید مس در کشور به ۴۰۱ تن و مفتول مسی نیز در ۶ ماهه نخست امسال به یک هزار و ۱۴۱ رسیده است

تولید ۳۴۹ هزار تن ذغال سنگ در واحدهای معدنی

در مدت یاد شده میزان تولید ذغال سنگ در واحدهای معدنی کشور ۳۴۹ هزار و ۶۹۸ تن و میزان استخراج ذغال سنگ نیز از معادن کشور به ۹۱۱ هزار و ۶۸۴ تن رسید

بر اساس گزارش سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، در سه ماهه نخست سال جاری، میزان تولید سنگ آهن در واحدهای معدنی کشور ۷ میلیون و ۹۶۴ هزار و ۴۵۶ تن و میزان استخراج سنگ آهن نیز در این مدت معادل ۱۶ میلیون و ۱۳۵ هزار و ۸۴۸ تن بوده است

کد خبر: ۴۷٬۶۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha