۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
امضای ۹ تفاهمنامه بین شبکه آزمایشگاهی صنعت برق و آزمایشگاه‌های کشور

امضای ۹ تفاهمنامه بین شبکه آزمایشگاهی صنعت برق و آزمایشگاه‌های کشور

بین شبکه آزمایشگاهی صنعت برق و آزمایشگاه‌های کشور به منظور همکاری در ارائه خدمات آزمایشگاهی به صنایع و پژوهشگران، ۹ تفاهم‌نامه همکاری مبادله شد.

به‌گزارش بازار به نقل از وزارت نیرو، این تفاهم‌نامه‌ها که به منظور گسترش شبکه آزمایشگاهی صنعت برق و همکاری در ارائه خدمات آزمایشگاهی به صنایع و پژوهشگران به امضا رسیده، شامل آزمایشگاه فشار قوی دانشگاه تهران، آزمایشگاه روشنایی دانشگاه تهران، آزمایشگاه الکترومغناطیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر، آزمایشگاه فشار قوی واحد علم و صنعت، شرکت صنعتی گام اراک، شرکت تولیدی توان ره صنعت، شرکت رنگ صنعتی امیرکبیر (مترا)، شرکت مقره‌سازی ایران و شرکت صنایع انرژی (اپیل) است.

بر اساس این تفاهم‌نامه‌ها که در پژوهشگاه نیرو امضا شد، آزمایشگاه‌های عضو شبکه متعهد شدند، نهایت همکاری را در ارائه خدمات آزمایشگاهی خود به صنایع و پژوهشگران حوزه صنعت برق داشته باشند.

بنا بر این گزارش، شبکه آزمایشگاهی صنعت برق با بیش از ۴۳۰ دستگاه و تجهیزات آزمایشگاهی توسط دفتر برنامه‌ریزی و تایید صلاحیت آزمایشگاه‌های صنعت برق و انرژی به عنوان دبیرخانه این شبکه در مرکز آزمون، بازرسی، استانداردهای نیرو (آبانیرو)، راه‌اندازی و مشغول به فعالیت است. این دفتر مأموریت دارد تا زنجیره آزمون بر روی تجهیزات مورد استفاده در این صنعت را مدیریت کرده و سطح فعالیت‌های مرتبط را در هر قسمت در سطح ملی و بین‌المللی ارتقا دهد.

کد خبر: ۴۷٬۶۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha