۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
اتاق بازرگانی به فکر ایجاد برندهای کشاورزی باشد
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی:

اتاق بازرگانی به فکر ایجاد برندهای کشاورزی باشد

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر این که اتاق بازرگانی باید به فکر ایجاد برندهای کشاورزی باشد، گفت: این اتاق همچنین باید به دنبال اقتصاد سبز بوده و به مسئله محیط زیست در کنار تولید توجه داشته باشد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در نشست روسای کمیسیون های کشاورزی اتاق بازرگانی سراسر کشور در اصفهان، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد انرژی غذایی در داخل کشور تولید می شود.

کشاورز گفت: اتاق ها و کمیسیون های کشاورزی باید با ارتباط و تعامل بیشتر با تشکل های کشاورزی، هسته تولید و بازرگانی کشاورزی کشور را پویا و فعال تر سازند.

وی تصریح کرد: کشاورزی یک مقوله اقتصادی است و مجموعه بی نظیر اتاق بازرگانی می تواند به بخش کشاورزی کمک کند.

کشاورز گفت: باید یک ارتباط متقابل برد-برد بین فعالان اقتصادی و تولید کننده و کشاورز ایجاد شود.

وی ادامه داد: تولیدات و کالاهای کشاورزی باید در قالب کشاورزی قراردادی تعریف شود و تولید بر اساس سفارش و تقاضای بازار باشد تا درآمد کشاورزان افزایش یابد.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر این که اتاق بازرگانی باید به فکر ایجاد برندهای کشاورزی باشد، بیان کرد: باید به دنبال اقتصاد سبز بوده و به مسئله محیط زیست کنار تولید توجه داشته باشیم.

کشاورز، آب مجازی را یکی از راهکارهای کمک به بحران آب دانست و افزود: ما باید کالاهایی در حوزه کشاورزی صادر کنیم که آب کمتری مصرف می کند.

در حاشیه این نشست، سرپرست وزرات جهاد کشاورزی از تخم مرغ غنی شده با اسید فولیک رونمایی کرد.

کد خبر: ۴٬۷۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha